Pregled bibliografske jedinice broj: 879546
Kvaliteta i upravljanje kvalitetom na primjeru telekomunikacijskog poduzeća
Kvaliteta i upravljanje kvalitetom na primjeru telekomunikacijskog poduzeća, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 879546 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta i upravljanje kvalitetom na primjeru telekomunikacijskog poduzeća
(Quality and quality management- the case of telecomunication enterprise)
Autori
Bonetić, Antonia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
16.05
Godina
2017
Stranica
38
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
upravljanje kvalitetom, zadovoljstvo kupaca, telekomunikacije
(quality management, customer satisfaction, telecommunications)
Sažetak
Rad istražuje pojam upravljanja kvalitetom u poduzeću Hrvatski telekom uzimajući u obzir zadovoljstvo korisnika s razinom postojećih usluga, kao i preporuke za unaprjeđenje poslovanja poduzeća, naravno s korisničkog aspekta. U radu su uspoređene karakteristike ponude Hrvatskog Telekoma s drugim operaterima i istraženo je zadovoljstvo korisnika uslugama tog poduzeća na području Karlovačke županije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)