Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 879546

Kvaliteta i upravljanje kvalitetom na primjeru telekomunikacijskog poduzeća


Bonetić, Antonia
Kvaliteta i upravljanje kvalitetom na primjeru telekomunikacijskog poduzeća, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 879546 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvaliteta i upravljanje kvalitetom na primjeru telekomunikacijskog poduzeća
(Quality and quality management- the case of telecomunication enterprise)

Autori
Bonetić, Antonia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
16.05

Godina
2017

Stranica
38

Mentor
Mencer, Ivan

Ključne riječi
upravljanje kvalitetom, zadovoljstvo kupaca, telekomunikacije
(quality management, customer satisfaction, telecommunications)

Sažetak
Rad istražuje pojam upravljanja kvalitetom u poduzeću Hrvatski telekom uzimajući u obzir zadovoljstvo korisnika s razinom postojećih usluga, kao i preporuke za unaprjeđenje poslovanja poduzeća, naravno s korisničkog aspekta. U radu su uspoređene karakteristike ponude Hrvatskog Telekoma s drugim operaterima i istraženo je zadovoljstvo korisnika uslugama tog poduzeća na području Karlovačke županije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bonetić, Antonia
Kvaliteta i upravljanje kvalitetom na primjeru telekomunikacijskog poduzeća, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Bonetić, A. (2017) 'Kvaliteta i upravljanje kvalitetom na primjeru telekomunikacijskog poduzeća', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Boneti\'{c}, Antonia}, year = {2017}, pages = {38}, keywords = {upravljanje kvalitetom, zadovoljstvo kupaca, telekomunikacije}, title = {Kvaliteta i upravljanje kvalitetom na primjeru telekomunikacijskog poduze\'{c}a}, keyword = {upravljanje kvalitetom, zadovoljstvo kupaca, telekomunikacije}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Boneti\'{c}, Antonia}, year = {2017}, pages = {38}, keywords = {quality management, customer satisfaction, telecommunications}, title = {Quality and quality management- the case of telecomunication enterprise}, keyword = {quality management, customer satisfaction, telecommunications}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font