Pregled bibliografske jedinice broj: 879484
Profesionalna socijalizacija mladih znanstvenika: Teorijsko-metodološki pristup
Profesionalna socijalizacija mladih znanstvenika: Teorijsko-metodološki pristup // Narativi o profesionalnoj socijalizaciji mladih znanstvenika / Ledić, Jasminka ; Brajdić Vuković, Marija (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2017. str. 13-38
CROSBI ID: 879484 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Profesionalna socijalizacija mladih znanstvenika:
Teorijsko-metodološki pristup
(The professional socialization of junior
researchers: theoretical and methodological
approach)
Autori
Brajdić Vuković, Marija ; Ledić, Jasminka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Narativi o profesionalnoj socijalizaciji mladih znanstvenika
Urednik/ci
Ledić, Jasminka ; Brajdić Vuković, Marija
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2017
Raspon stranica
13-38
ISBN
978-953-7975-56-2
Ključne riječi
mikro mezo makro nivo analize, profesionalna socijalizacija mladih znanstvenika, fenomenologija, narativna analiza
(micro mezzo macro level of analysis, professional socialization of junior researchers, phenomenology, narrative analysis)
Sažetak
U poglavlju „Profesionalna socijalizacija mladih znanstvenika: Teorijsko-metodo loški pristup”, čije su autorice ujedno i urednice knjige, opisuje se smještaj projekta APROFRAME u širi istraživački problem, dosadašnje nalaze istraživanja i relevantnu domaću i međunarodnu literaturu, uz iznošenje odlika, prepreka i čimbenika koji utječu na razvoj i djelovanje akademske profesije danas. Potom se razrađuje teorijska podloga istraživanja, teorije profesionalne socijalizacije mladih znanstvenika iz različitih očišta, koje su potom operacionalizirane kroz mikro, mezo imakro razinu analize, odnosno na proučavanje utjecaja discipline, organizacije i osobnog života mladih znanstvenika na njihovu profesionalnu socijalizaciju. U dijelu povezanom s metodom, obrazlaže se odabir kvalitativne metodologije istraživanja te fenomenološko i narativno očište koje je podloga za razradu istraživačkih pitanja kao i instrumenata, načina prikupljanja podataka te analizu rezultata istraživanja. Uz obrazloženje uzoraka i postupaka terenskog postupanja, na kraju je opisano i sporazumno i narativno kodiranje koje je poslužilo kao temelj za sve kasnije analize na temelju kojih su napisani radovi izloženi u ovoj knjizi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb