Pregled bibliografske jedinice broj: 879006
Pedagoška vrijednost primjene nagrada i kazni u odgojno-obrazovnom procesu
Pedagoška vrijednost primjene nagrada i kazni u odgojno-obrazovnom procesu, 1987., diplomski rad, Filozofski fakultet - Pedagogijske znanosti, Zagreb
CROSBI ID: 879006 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoška vrijednost primjene nagrada i kazni u odgojno-obrazovnom procesu
(The pedagogical value application of rewards and penalties in the educational process)
Autori
Arlov, Mira
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet - Pedagogijske znanosti
Mjesto
Zagreb
Datum
18.06
Godina
1987
Stranica
61
Mentor
Silov, Mile
Ključne riječi
nagrada ; kazna ; odgojno-obrazovni proces ; pedagoška vrijednost ; škola
(reward ; punishment ; educational process ; pedagogical value ; school)
Sažetak
Autorica je istraživala pedagošku vrijednost primjene nagrada i kazni u procesu odgoja i obrazovanja. "Škola je najpogodnija ustanova u kojoj se na prirodan način izgrađuje svijest o dužnosti i formiranju sposobnosti, te razvoj pozitivne i humane ličnosti" (str. 1). U neposrednom procesu odgoja i obrazovanja u školi susrećemo niz otežavajućih faktora. Nagrade i kazne predstavljaju "ekstremna sredstva poticanja i sprečavanja" (str. 2). Autorica je svestrano istraživala fenomen primjene nagrada i kazni u sustavu odgoja i obrazovanja. Navodimo poglavlja: I Uvod ; II Povijesni pregled ; III Pedagoška vrijednost primjene nagrada u odgojno-obrazovnom procesu ; IV Pedagoška vrijednost kazni u odgojno-obrazovnom procesu ; Metodologija istraživanja ; VI Zaključak ; VII Literatura i VIII Prilog. Empirijsko istraživanje je provedeno u školskoj godini 1986/87. u Osnovnoj školi "Braća Radić" u naselju Botinec, u Zagrebu. Uzorak istraživanja: N=111 (60 dječaka i 51 djevojčica od V-VIII razreda, ali ne u svim razrednim odjelima). U istraživanju je primijenjen anketni upitnik.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija