Pregled bibliografske jedinice broj: 879004
Suvremena organizacija dječjeg vrtića
Suvremena organizacija dječjeg vrtića, 2009., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 879004 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremena organizacija dječjeg vrtića
(Contemporary organization of kindergartens)
Autori
Zovko, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
08.09
Godina
2009
Stranica
33
Mentor
Silov, Mile
Ključne riječi
hrvatska pedagogija i školstvo ; 20. stoljeće ; europski kontekst ; znanost ; škola
(croatian pedagogy and schooling ; 20th century ; european context ; science ; school)
Sažetak
Tijekom proteklog 20. stoljeća hrvatska pedagogija i hrvatsko školstvo promijenili su pet ideologijskih ; civilizacijskih, kulturnih i teritorijalno-upravnih režima koji su, svaki na svoj način, usporili i/ili onemogućavali cjelovit i progresivan razvoj Hrvatske i njezinih nacionalnih interesa, kočili razvoj državnih institucija i reducirali ideju slobode, odgovornosti i svekolikog razvoja. Podređivanje razvoja hrvatskog školstva i pedagogijske znanosti bilo je smišljeno na slabljenje intelektualnog kapitala kroz loše školstvo. Uz iseljavanje sposobnih pojedinaca, razvojna supstancija države sustavno je umanjivana. Zabrinjava to što se takva praksa edukocida nastavlja i nakon deset godina samostalne i nezavisne države Hrvatske. Upozorenja koja se povezuje s europskim kontekstom i položajem hrvatske pedagogije kao i s potrebom radikalne promjene školstva izravno su dovedena u vezu s mnogobrojnim, dobrim i lošim naslijeđem i čekaju svoje rješavanje u najavljivanim promjenama za 21. stoljeće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija