Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 878989

Učiti živjeti zajedno. Dimenzije socijalnog učenja u pedagoškoj i teološkoj perspektivi


Filipović, Ana Thea
Učiti živjeti zajedno. Dimenzije socijalnog učenja u pedagoškoj i teološkoj perspektivi. Zagreb: Kršćanska sadašnjost, 2017 (monografija)


CROSBI ID: 878989 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učiti živjeti zajedno. Dimenzije socijalnog učenja u pedagoškoj i teološkoj perspektivi
(Learning to Live Together. Dimensions of Social Learning from Pedagogical and Theological Perspectives)

Autori
Filipović, Ana Thea

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Kršćanska sadašnjost

Grad
Zagreb

Godina
2017

Stranica
200

ISBN
978-953-11-1066-2

Ključne riječi
Socijalna kompetencija, socijalno učenje, etičko učenje, inkluzivna pedagogija, zajednica, prijateljstvo
(Social competence, social learning, ethical learning, inclusive pedagogy, community, friendship)

Sažetak
U knjizi se polazi od aktualnosti zahtjeva za socijalnim učenjem koje osposobljava: za pozitivnu interpersonalnu komunikaciju i socijalnu interakciju, utemeljenu na etičnosti i uvažavanju autonomije drugih osoba, za priznavanje, prihvaćanje i razumijevanje drugih i drukčijih, za suradnju u obavljanju zadataka, za izgradnju pravednih društvenih odnosa i skladan život u zajednici u sve pluralnijem, povezanom i međuovisnom svijetu. Cilj istraživanja bio je ispitati značenje i pozadinu važnosti socijalnog učenja te semantički povezanih pojmova, a zatim prikazati različite dimenzije i suodnose socijalnog učenja u pedagoškoj i teološkoj perspektivi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Socijalne djelatnosti, Teologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Katolički bogoslovni fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Filipović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Filipović, Ana Thea
Učiti živjeti zajedno. Dimenzije socijalnog učenja u pedagoškoj i teološkoj perspektivi. Zagreb: Kršćanska sadašnjost, 2017 (monografija)
Filipović, A. (2017) Učiti živjeti zajedno. Dimenzije socijalnog učenja u pedagoškoj i teološkoj perspektivi. Zagreb, Kršćanska sadašnjost.
@book{book, author = {Filipovi\'{c}, Ana Thea}, year = {2017}, pages = {200}, keywords = {Socijalna kompetencija, socijalno u\v{c}enje, eti\v{c}ko u\v{c}enje, inkluzivna pedagogija, zajednica, prijateljstvo}, isbn = {978-953-11-1066-2}, title = {U\v{c}iti \v{z}ivjeti zajedno. Dimenzije socijalnog u\v{c}enja u pedago\v{s}koj i teolo\v{s}koj perspektivi}, keyword = {Socijalna kompetencija, socijalno u\v{c}enje, eti\v{c}ko u\v{c}enje, inkluzivna pedagogija, zajednica, prijateljstvo}, publisher = {Kr\v{s}\'{c}anska sada\v{s}njost}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Filipovi\'{c}, Ana Thea}, year = {2017}, pages = {200}, keywords = {Social competence, social learning, ethical learning, inclusive pedagogy, community, friendship}, isbn = {978-953-11-1066-2}, title = {Learning to Live Together. Dimensions of Social Learning from Pedagogical and Theological Perspectives}, keyword = {Social competence, social learning, ethical learning, inclusive pedagogy, community, friendship}, publisher = {Kr\v{s}\'{c}anska sada\v{s}njost}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font