Pregled bibliografske jedinice broj: 878989
Učiti živjeti zajedno. Dimenzije socijalnog učenja u pedagoškoj i teološkoj perspektivi
Učiti živjeti zajedno. Dimenzije socijalnog učenja u pedagoškoj i teološkoj perspektivi. Zagreb: Kršćanska sadašnjost, 2017 (monografija)
CROSBI ID: 878989 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učiti živjeti zajedno. Dimenzije socijalnog učenja u pedagoškoj i teološkoj perspektivi
(Learning to Live Together. Dimensions of Social Learning from Pedagogical and Theological Perspectives)
Autori
Filipović, Ana Thea
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Kršćanska sadašnjost
Grad
Zagreb
Godina
2017
Stranica
200
ISBN
978-953-11-1066-2
Ključne riječi
Socijalna kompetencija, socijalno učenje, etičko učenje, inkluzivna pedagogija, zajednica, prijateljstvo
(Social competence, social learning, ethical learning, inclusive pedagogy, community, friendship)
Sažetak
U knjizi se polazi od aktualnosti zahtjeva za socijalnim učenjem koje osposobljava: za pozitivnu interpersonalnu komunikaciju i socijalnu interakciju, utemeljenu na etičnosti i uvažavanju autonomije drugih osoba, za priznavanje, prihvaćanje i razumijevanje drugih i drukčijih, za suradnju u obavljanju zadataka, za izgradnju pravednih društvenih odnosa i skladan život u zajednici u sve pluralnijem, povezanom i međuovisnom svijetu. Cilj istraživanja bio je ispitati značenje i pozadinu važnosti socijalnog učenja te semantički povezanih pojmova, a zatim prikazati različite dimenzije i suodnose socijalnog učenja u pedagoškoj i teološkoj perspektivi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Socijalne djelatnosti, Teologija