Pregled bibliografske jedinice broj: 878941
Timski rad stručnih suradnika u razvojno-pedagoškoj službi
Timski rad stručnih suradnika u razvojno-pedagoškoj službi // Propisi praksa, XVIII (1987), 4; 39-43 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 878941 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Timski rad stručnih suradnika u razvojno-pedagoškoj službi
(Teamwork of professional associates in development and pedagogical services)
Autori
Silov, Mile
Izvornik
Propisi praksa (0350-9443) XVIII
(1987), 4;
39-43
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
timski rad ; stručni suradnici ; razvojno-pedagoška služba ; školski sustav ; interdisciplinarnost
(teamwork ; expert associates ; developmental pedagogical service ; school system ; interdisciplinarity)
Sažetak
Stručni suradnici u školskom sustavu u Hrvatskoj djeluju od školske godine 1954/55. Autor naglašava svoju tvrdnju: "Osnovni uvjet za uspješan rad razvojno-pedagoške službe jest suradnja njenih članova - stručnih suradnika: pedagoga, psihologa, defektologa, socijalnih radnika i programera..." (str.39). Stručni suradnici zaposleni u školi predstavljaju operaativno jezgro razvojno-pedagoške službe. Vanjske suradnike škole (liječnike, logopede, medicinske sestre i dr.) i suradnike koji rade u školi (učitelje, knjižničara, ravnatelja, informatičara i dr.) mogu se nazvati stručni suradnici prema funkciji. Stručni suradnici u svome radu slijede načelo interdisciplinarnosti i timski rad kao metodički pristup opredmećivanja načela interdisciplinarnosti u odgojnoj praksi. Što je timski rad? Autor je tu vrstu djelatnosti odredio kao "sociološko-metodički oblik i specijalistički pristup u realizaciji programa razvojno-pedagoške službe..." (str. 39). Shvaćanja autora o timskom radu stručnih suradnika u razvojno-pedagoškoj službi u školi predstavljena su u formi četrnaest teza. Autor slijedi shvaćanja slovenskog pedagoga F. Pedičeka (str. 39): "Timski rad u odgoju i obrazovanju predstavlja kvalitetno novi pedagoški stil, odnosno operaativni sistem rada".
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija