Pregled bibliografske jedinice broj: 878799
Marketing u pošti
Marketing u pošti // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 8 (1996), 1/2; 57-71 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 878799 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u pošti
(Marketing in Post)
Autori
Dobrinić, Damir
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 8
(1996), 1/2;
57-71
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
poštanske aktivnosti, monopol, tržišna orijentacija, poštansko tržište, marketing mix
(postal activity, monopoly, market orientation, postzal market, marketing mix)
Sažetak
Poštanska djelatnost je od posebnog interesa, čime je i njezina uloga u društvu prilično jasno definirana. Višegodišnja stagnacija poštanskog prometa te pojava konkurencije traže promjene poslovanja u smislu promjene tržišne filozofije. S tog razloga, primjena marketinga u poslovanju predstavlja imperativ zadržavanja sadašnjih i stjecanja novih pozicija na tržištu.Specifičnosti poštanske djelatnosti (rasprostranjena mreža, pristup u svaki dom i sl.) karakteristike su koje pošti daju značajnu prednost u odnosu na sve izraženiju konkurenciju. Međutim, da bi te prednosti i u praksi dale konkretne rezultate, neophodna je implementacije marketinških načela poslovanja u tradicionalno monopolističku djelatnost. Ovim radom željele su se prikazati osnovne karakteristike poštanskog tržišta i poštanskih usluga, te mogućnosti primjene suvremene marketinške strategije u poslovanju, strategije koja uključuje aktivnosti na upoznavanju tržišta, segmentaciji tržišta, izboru ciljnih grupa i definiranju marketing mixa
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija