Pregled bibliografske jedinice broj: 878792
Integrirani marketing
Integrirani marketing / - (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike u Varaždinu, 2016
CROSBI ID: 878792 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrirani marketing
(Integrated marketing)
Autori
Dobrinić, Damir ; Gregurec, Iva
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Fakultet organizacije i informatike u Varaždinu
Grad
Varaždin
Godina
2016
Stranica
416
ISBN
978-953-6071-56-2
Ključne riječi
marketing, digitalni marketing, kupci, tržište
(marketing, digital marketing, custumers, market)
Sažetak
Ubrzani razvoj tehnologije utječe na sve domene društvenog života uvjetujući promjene koje je, ponekad, teško pratiti. Marketing, kao barometar tih promjena, nužno usvaja i primjenjuje nove tehnologije kako bi svoje djelovanje maksimalno prilagodio ciljnim tržištima i ostvarivanju svojih ciljeva. Uspješnost takvih nastojanja zahtijeva izgledanju strategija koje će omogućiti kombiniranje i usklađeno djelovanje svih marketinških aktivnosti te se, u skladu s time, govori o integralnom marketingu. U knjizi se marketing prikazuje kao poslovni koncept koji u okviru svojih strategija koristi nove komunikacijske i informatičke tehnologije. U tom se kontekstu pojavljuju i posebna područja kao što su: izravni marketing, marketinško upravljanje bazama podataka, CRM, mobilni marketing, marketing društvenih mreža i internetski marketing koja se u knjizi i posebno obrađuju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija