Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 878792

Integrirani marketing


Dobrinić, Damir; Gregurec, Iva
Integrirani marketing / - (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike u Varaždinu, 2016


CROSBI ID: 878792 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Integrirani marketing
(Integrated marketing)

Autori
Dobrinić, Damir ; Gregurec, Iva

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Fakultet organizacije i informatike u Varaždinu

Grad
Varaždin

Godina
2016

Stranica
416

ISBN
978-953-6071-56-2

Ključne riječi
marketing, digitalni marketing, kupci, tržište
(marketing, digital marketing, custumers, market)

Sažetak
Ubrzani razvoj tehnologije utječe na sve domene društvenog života uvjetujući promjene koje je, ponekad, teško pratiti. Marketing, kao barometar tih promjena, nužno usvaja i primjenjuje nove tehnologije kako bi svoje djelovanje maksimalno prilagodio ciljnim tržištima i ostvarivanju svojih ciljeva. Uspješnost takvih nastojanja zahtijeva izgledanju strategija koje će omogućiti kombiniranje i usklađeno djelovanje svih marketinških aktivnosti te se, u skladu s time, govori o integralnom marketingu. U knjizi se marketing prikazuje kao poslovni koncept koji u okviru svojih strategija koristi nove komunikacijske i informatičke tehnologije. U tom se kontekstu pojavljuju i posebna područja kao što su: izravni marketing, marketinško upravljanje bazama podataka, CRM, mobilni marketing, marketing društvenih mreža i internetski marketing koja se u knjizi i posebno obrađuju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Damir Dobrinić (autor)

Avatar Url Iva Gregurec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dobrinić, Damir; Gregurec, Iva
Integrirani marketing / - (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike u Varaždinu, 2016
- (ur.) (2016) Integrirani marketing. Varaždin. Fakultet organizacije i informatike u Varaždinu.
@unknown{unknown, author = {Dobrini\'{c}, Damir and Gregurec, Iva}, year = {2016}, pages = {416}, keywords = {marketing, digitalni marketing, kupci, tr\v{z}i\v{s}te}, isbn = {978-953-6071-56-2}, title = {Integrirani marketing}, keyword = {marketing, digitalni marketing, kupci, tr\v{z}i\v{s}te}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike u Vara\v{z}dinu}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@unknown{unknown, author = {Dobrini\'{c}, Damir and Gregurec, Iva}, year = {2016}, pages = {416}, keywords = {marketing, digital marketing, custumers, market}, isbn = {978-953-6071-56-2}, title = {Integrated marketing}, keyword = {marketing, digital marketing, custumers, market}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike u Vara\v{z}dinu}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font