Pregled bibliografske jedinice broj: 878738
Smisao i zadaci nastavnog predmeta Priroda i društvo od 1. do 4. razreda osnovne škole
Smisao i zadaci nastavnog predmeta Priroda i društvo od 1. do 4. razreda osnovne škole // Interdisciplinarna analiza ideala, cilja i zadataka odgoja i osnovnog obrazovanja. Studije i izvještaji 31. / Milan Matijević (ur.).
Zagreb, Hrvatska: Filozofski fakultet - Pedagogijske znanosti, Institut za pedagogijska istraživanja, 1987. str. 55-59 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 878738 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Smisao i zadaci nastavnog predmeta Priroda i društvo od 1. do 4. razreda osnovne škole
(The meaning and tasks of the subject of Nature and society from 1. to 4. grade of elementary school)
Autori
Silov, Mile
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Interdisciplinarna analiza ideala, cilja i zadataka odgoja i osnovnog obrazovanja. Studije i izvještaji 31.
/ Milan Matijević - : Filozofski fakultet - Pedagogijske znanosti, Institut za pedagogijska istraživanja, 1987, 55-59
Skup
Interdisciplinarna analiza ideala, cilja i zadataka odgoja i osnovnog obrazovanja. Studije i izvještaji 31
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 1987
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
smisao ; zadaci ; nastavni predmet Priroda i društvo ; osnovna škola
(meaning ; tasks ; curriculum Nature and society ; elementary school)
Sažetak
Autor je razmotrio smisao i temeljna obilježja nastavnog predmeta Priroda i društvo u mlađim razredima osnovne škole. Smisao nastavnog predmeta PID pronalazi u čovjekovu odnosu prema prirodi, društvu, radu i tehnici. Obilježje nastave u osnovnoj školi je interdisciplinarni pristup, integracija i korelacija sadržaja. U nastavnom predmetu PID ima dvanaest vrsta sadržaja. Sve navedeno upućuje na zaključak: PID je nastavni predmet koji predstavlja osnove za nastavne predmete u starijim razredima (od 5. razreda i dalje). Opisani su cilj i zadaci predmeta PID. U radu je priložena u grafičkoj formi koncepcija nastavnog predmeta Priroda i društvo od 1. do 4. razreda osnovne škole promatrana sa stajališta čovjekova odnosa prema društvu, prirodi, radu i tehnici (str. 58). Rad predstavlja originalni doprinos teoriji i metodici nastavnog predmeta Priroda i društvo. Nastavni predmet Priroda i društvo od vremena uvođenja u nastavni plan osnovne škole do danas prate nejasnoće i metodički nesporazumi. Zato je autor, sasvim opravdano, krenuo od definiranja smisla i Koncepcije nastavnog predmeta Priroda i društvo. Koncepcija je prikazana grafički (str. 59) uz opis sastavnica i smisla odgoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Znanstveni kolokvij "Interdisciplinarna analiza ideala, cilja i zadataka odgoja i obrazovanja" održan je u okviru aktivnosti istraživača u znanstveno-istraživačkom projektu 1. 10. 01: Analiza stanja i projekcija razvoja odgoja i obrazovanja, potprojekta 1. 10. 01. 02: Odgoj i obrazovanje za 21. stoljeće i istraživačkog zadatka 1. 10. 01. 02. 02: Unutarnja (pedagoška) reforma osnovne škole i priprema mladih za 21. stoljeće.