Pregled bibliografske jedinice broj: 878680
Marketing u modnoj industriji
Marketing u modnoj industriji // Oeconomicus, 2 (2017), 4; 8-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 878680 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u modnoj industriji
(Marketing in Fashion Industry)
Autori
Krajnović, Aleksandra ; Hordov, Monika ; Bosna, Jurica
Izvornik
Oeconomicus (1849-9686) 2
(2017), 4;
8-19
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
modna industrija, modno tržište, marketing u modnoj industriji
(fashion industry, fashion market, marketing in fashion industry)
Sažetak
Modnu industriju karakterizira područje stalnih promjena pri čemu joj veliki izazov predstavlja sposobnost prilagodbe novim situacijama. Kako bi se modna industrija uspješno prilagodila i odgovorila na suvremene tržišne uvjete, bitna je primjena marketinga koji osigurava s jedne strane učinkovito zadovoljavanje potreba i želja potrošača te s druge strane ostvarenje profita i ostalih organizacijskih ciljeva. Dizajneri, proizvođači i trgovci na modnom tržištu donose jednu od važnijih odluka, a to je definiranje ciljnog tržišta za koje kreiraju optimalni marketinški miks. Rad naglašava ulogu i važnost marketinga u modnoj industriji, definira koji su to glavni faktori uspjeha na modnom tržištu te njene suvremene trendove. Također, daje se osvrt na etički aspekt modne industrije kao i na budućnost marketinga na modnom tržištu. Vrijednosti koje stoje iza proizvoda i tvrtke stvaraju temelj na kojem se gradi dobar dizajn. Dobar dizajn, osim što privlači kupce, uz etično ponašanje i brigu o okolišu predstavlja najbolji način promoviranja mode u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EBSCO Publishing