Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 878680

Marketing u modnoj industriji


Krajnović, Aleksandra; Hordov, Monika; Bosna, Jurica
Marketing u modnoj industriji // Oeconomicus, 2 (2017), 4; 8-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 878680 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u modnoj industriji
(Marketing in Fashion Industry)

Autori
Krajnović, Aleksandra ; Hordov, Monika ; Bosna, Jurica

Izvornik
Oeconomicus (1849-9686) 2 (2017), 4; 8-19

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
modna industrija, modno tržište, marketing u modnoj industriji
(fashion industry, fashion market, marketing in fashion industry)

Sažetak
Modnu industriju karakterizira područje stalnih promjena pri čemu joj veliki izazov predstavlja sposobnost prilagodbe novim situacijama. Kako bi se modna industrija uspješno prilagodila i odgovorila na suvremene tržišne uvjete, bitna je primjena marketinga koji osigurava s jedne strane učinkovito zadovoljavanje potreba i želja potrošača te s druge strane ostvarenje profita i ostalih organizacijskih ciljeva. Dizajneri, proizvođači i trgovci na modnom tržištu donose jednu od važnijih odluka, a to je definiranje ciljnog tržišta za koje kreiraju optimalni marketinški miks. Rad naglašava ulogu i važnost marketinga u modnoj industriji, definira koji su to glavni faktori uspjeha na modnom tržištu te njene suvremene trendove. Također, daje se osvrt na etički aspekt modne industrije kao i na budućnost marketinga na modnom tržištu. Vrijednosti koje stoje iza proizvoda i tvrtke stvaraju temelj na kojem se gradi dobar dizajn. Dobar dizajn, osim što privlači kupce, uz etično ponašanje i brigu o okolišu predstavlja najbolji način promoviranja mode u budućnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Jurica Bosna (autor)

Avatar Url Aleksandra Krajnović (autor)

Avatar Url Monika Hordov (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.researchgate.net

Citiraj ovu publikaciju:

Krajnović, Aleksandra; Hordov, Monika; Bosna, Jurica
Marketing u modnoj industriji // Oeconomicus, 2 (2017), 4; 8-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Krajnović, A., Hordov, M. & Bosna, J. (2017) Marketing u modnoj industriji. Oeconomicus, 2 (4), 8-19.
@article{article, author = {Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Hordov, Monika and Bosna, Jurica}, year = {2017}, pages = {8-19}, keywords = {modna industrija, modno tr\v{z}i\v{s}te, marketing u modnoj industriji}, journal = {Oeconomicus}, volume = {2}, number = {4}, issn = {1849-9686}, title = {Marketing u modnoj industriji}, keyword = {modna industrija, modno tr\v{z}i\v{s}te, marketing u modnoj industriji} }
@article{article, author = {Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Hordov, Monika and Bosna, Jurica}, year = {2017}, pages = {8-19}, keywords = {fashion industry, fashion market, marketing in fashion industry}, journal = {Oeconomicus}, volume = {2}, number = {4}, issn = {1849-9686}, title = {Marketing in Fashion Industry}, keyword = {fashion industry, fashion market, marketing in fashion industry} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EBSCO Publishing





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font