Pregled bibliografske jedinice broj: 878519
Polugodišnji "popravni ispit" - pedagoška funkcija i organizacijski aspekt
Polugodišnji "popravni ispit" - pedagoška funkcija i organizacijski aspekt // Propisi praksa, IX (1978), 12; 39-48 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 878519 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Polugodišnji "popravni ispit" - pedagoška funkcija i organizacijski aspekt
(Half-year "correction exam" - pedagogical function and organizational aspect)
Autori
Silov, Mile
Izvornik
Propisi praksa (0350-9443) IX
(1978), 12;
39-48
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
odgoj i obrazovanje ; nastava ; znanje ;
(education ; teaching ; knowledge ;)
Sažetak
Veliki broj i postotak negativnih ocjena u školama sedamdesetih godina 20. stoljeća predstavljao je složen društveni, pedagoški, psihološki i financijski problem. Postavljen je cilj: ostvariti "školu bez ponavljača". Taj je cilj bio izazov za škole i sve odgojne faktore (pedagoge, psihologe, učitelje, ravnatelje škola i dr.). U nizu pedagoških akcija u svrhu smanjivanja broj negativnih ocjena u školama neke su škole pokrenule akciju nazvanu polugodišnji "popravni ispiti". Jedna od takvih škola bila je i Osnovna škola "Vlado Vukušić" u Rabu u kojoj je radio i autor članka, kao školski pedagog. Postotak ponavljača od 4 - 5% smanjen je na kraju školske godine 1977/1978. na "podnošljivih" 1, 7%. Cilj uvođenja polugodišnjih "popravnih ispita" bio je pokrenuti pedagošku akciju usmjerenu na "ponavljanje, utvrđivanje i sistematizaciju temeljnih sadržaja iz prvog polugodišta neophodnih za usvajanje sadržaja nastavnih "predmeta" u drugom polugodištu"(str. 40). Autor je provedbu polugodišnjih "popravnih ispita" razradio u sedam "koraka": od usvajanja odluke o provedbi "popravnih ispita" do izvještaja o uspješnosti. U članku su i prilozi ispitnih pitanja iz hrvatskog jezika, kemije i fizike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija