Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 878380

Vrjednovanje komunikacijske kompetencije u stranome jeziku: Usporedba nastavnikovih procjena i rezultata standardiziranih komunikacijskih testova


Škarica Mital, Ivana
Vrjednovanje komunikacijske kompetencije u stranome jeziku: Usporedba nastavnikovih procjena i rezultata standardiziranih komunikacijskih testova, 2011., postdiplomski specijalisticki, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 878380 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrjednovanje komunikacijske kompetencije u stranome jeziku: Usporedba nastavnikovih procjena i rezultata standardiziranih komunikacijskih testova
(Assessment of communicative competence in a foreign language: Comparison of non-standardized and standardized communicative language tests)

Autori
Škarica Mital, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
21.10

Godina
2011

Stranica
165

Mentor
Bagarić, Vesna

Ključne riječi
komunikacijska kompetencija, standardizirano vrjednovanje, nestandardizirano vrjednovanje, elementi ocjenjivanja u nastavi engleskoga jezika, nastavnik, osnovna škola, srednja škola
(communicative competence, standardized assessment, non-standardized assessment, English language grade components, teacher, primary school, secondary school)

Sažetak
U radu se prikazuje usporedba standardiziranoga i nestandardiziranoga oblika vrjednovanja komunikacijske kompetencije učenika u engleskome jeziku u hrvatskome obrazovnome kontekstu. Uspoređuju se rezultati standardiziranoga komunikacijskoga jezičnoga testa i ocjena iz engleskoga jezika na kraju osmoga razreda osnovne škole i četvrtoga razreda srednje škole. Koriste rezultati prikupljeni u istraživanju provedenom u sklopu projekta Engleski jezik u Hrvatskoj (130514). Uzorak za istraživanje prikazano u ovome radu čini dio uzorka iz spomenutog Projekta. U prvom dijelu rada se detaljno opisuju obilježja standardiziranoga i nestadnardiziranoga načina vrjednovanja, a u drugome dijelu se prikazuje istraživanje povezanosti rezultata standardiziranih testova kojima se mjeri komunikacijska kompetencija učenika i njihovih ocjena odn. nastavnikovih procjena ovladanosti obrazovnim ishodima nastavi engleskoga jezika. Istraživanje pokazuje da postoji visoka povezanost rezultata standardiziranog i nestandardiziranog načina vrjendovanja komunikacijskle kompetencije te daje uvide u primjerenost oblika nestandardiziranoga vrjednovanja u nastavi vrjednovanju komunikacijske kompetencije općenito. Osim usporedbe rezultata, raspravlja se i o elementima ocjenjivanja koji se koriste u školskom predmetu engleski jezik u osnovnim i srednjim školama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130514

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek,
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Bagarić Medve (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škarica Mital, Ivana
Vrjednovanje komunikacijske kompetencije u stranome jeziku: Usporedba nastavnikovih procjena i rezultata standardiziranih komunikacijskih testova, 2011., postdiplomski specijalisticki, Filozofski fakultet, Zagreb
Škarica Mital, I. (2011) 'Vrjednovanje komunikacijske kompetencije u stranome jeziku: Usporedba nastavnikovih procjena i rezultata standardiziranih komunikacijskih testova', postdiplomski specijalisticki, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}karica Mital, Ivana}, year = {2011}, pages = {165}, keywords = {komunikacijska kompetencija, standardizirano vrjednovanje, nestandardizirano vrjednovanje, elementi ocjenjivanja u nastavi engleskoga jezika, nastavnik, osnovna \v{s}kola, srednja \v{s}kola}, title = {Vrjednovanje komunikacijske kompetencije u stranome jeziku: Usporedba nastavnikovih procjena i rezultata standardiziranih komunikacijskih testova}, keyword = {komunikacijska kompetencija, standardizirano vrjednovanje, nestandardizirano vrjednovanje, elementi ocjenjivanja u nastavi engleskoga jezika, nastavnik, osnovna \v{s}kola, srednja \v{s}kola}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}karica Mital, Ivana}, year = {2011}, pages = {165}, keywords = {communicative competence, standardized assessment, non-standardized assessment, English language grade components, teacher, primary school, secondary school}, title = {Assessment of communicative competence in a foreign language: Comparison of non-standardized and standardized communicative language tests}, keyword = {communicative competence, standardized assessment, non-standardized assessment, English language grade components, teacher, primary school, secondary school}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font