Pregled bibliografske jedinice broj: 878380
Vrjednovanje komunikacijske kompetencije u stranome jeziku: Usporedba nastavnikovih procjena i rezultata standardiziranih komunikacijskih testova
Vrjednovanje komunikacijske kompetencije u stranome jeziku: Usporedba nastavnikovih procjena i rezultata standardiziranih komunikacijskih testova, 2011., postdiplomski specijalisticki, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 878380 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrjednovanje komunikacijske kompetencije u stranome jeziku: Usporedba nastavnikovih procjena i rezultata standardiziranih komunikacijskih testova
(Assessment of communicative competence in a foreign language: Comparison of non-standardized and standardized communicative language tests)
Autori
Škarica Mital, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.10
Godina
2011
Stranica
165
Mentor
Bagarić, Vesna
Ključne riječi
komunikacijska kompetencija, standardizirano vrjednovanje, nestandardizirano vrjednovanje, elementi ocjenjivanja u nastavi engleskoga jezika, nastavnik, osnovna škola, srednja škola
(communicative competence, standardized assessment, non-standardized assessment, English language grade components, teacher, primary school, secondary school)
Sažetak
U radu se prikazuje usporedba standardiziranoga i nestandardiziranoga oblika vrjednovanja komunikacijske kompetencije učenika u engleskome jeziku u hrvatskome obrazovnome kontekstu. Uspoređuju se rezultati standardiziranoga komunikacijskoga jezičnoga testa i ocjena iz engleskoga jezika na kraju osmoga razreda osnovne škole i četvrtoga razreda srednje škole. Koriste rezultati prikupljeni u istraživanju provedenom u sklopu projekta Engleski jezik u Hrvatskoj (130514). Uzorak za istraživanje prikazano u ovome radu čini dio uzorka iz spomenutog Projekta. U prvom dijelu rada se detaljno opisuju obilježja standardiziranoga i nestadnardiziranoga načina vrjednovanja, a u drugome dijelu se prikazuje istraživanje povezanosti rezultata standardiziranih testova kojima se mjeri komunikacijska kompetencija učenika i njihovih ocjena odn. nastavnikovih procjena ovladanosti obrazovnim ishodima nastavi engleskoga jezika. Istraživanje pokazuje da postoji visoka povezanost rezultata standardiziranog i nestandardiziranog načina vrjendovanja komunikacijskle kompetencije te daje uvide u primjerenost oblika nestandardiziranoga vrjednovanja u nastavi vrjednovanju komunikacijske kompetencije općenito. Osim usporedbe rezultata, raspravlja se i o elementima ocjenjivanja koji se koriste u školskom predmetu engleski jezik u osnovnim i srednjim školama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0130514
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek,
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vesna Bagarić Medve
(mentor)