Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 877907

Društveno odgovorno poslovanje i informiranost javnosti


Pletikosić, Merica
Društveno odgovorno poslovanje i informiranost javnosti // Zbornik radova 8. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP / Matešić, Mirjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj HRPSOR, 2016. str. 299-310 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 877907 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društveno odgovorno poslovanje i informiranost javnosti
(Socially responsible business and public awareness)

Autori
Pletikosić, Merica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Zbornik radova 8. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP / Matešić, Mirjana - Zagreb : Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj HRPSOR, 2016, 299-310

Skup
8. konferencija o društveno odgovornom poslovanju DOP

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.12.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje, informiranost, stavovi, zainteresirana javnost.
(awareness, concerned public, opinions, socially responsible business)

Sažetak
Upravljanje poslovanjem kod društveno odgovornog poslovanja treba biti odgovorno u toj mjeri da pokriva troškove i osigurava daljnji razvoj organizacije s ciljem dugoročnog održavanja sustava. Najbolji su primjer razine društveno odgovornog poslovanja prepoznate odgovorne prakse zaštite okoliša, koje mogu biti samo na osnovnoj razini odgovornosti, to jest unutar zakonskih okvira, a mogu biti i više od zakonskih okvira, nastale kao rezultat dobrovoljne prakse organizacije. Zadnja se razina odnosi na odgovornost prema zajednici u kojoj organizacija posluje i, kao takva, najvidljivija je izvan okvira organizacije te podrazumijeva aktivnost neke tvrtke u rješavanju ključnih problema zajednice. Investiranje u tehnologije koje nisu opasne za okoliš može doprinijeti kompetitivnosti i produktivnosti tvrtke, kao i ulaganje u edukaciju, radne uvjete te kontinuirano poticanje dobrih odnosa sa zaposlenicima i lokalnom zajednicom. Naglasak je na poslovnoj etici i moralnom kapitalizmu koji danas predstavljaju proces u kojem se pokušavaju pomiriti privatni interesi i javno dobro unutar već određenih pravila globalne ekonomije i slijedom pravila društveno odgovornog poslovanja. U ovom radu predstavljeni su rezultati empirijskog istraživanja informiranosti i stavova zainteresirane javnosti o konceptu društveno odgovornog poslovanja na primjeru tvrtke CEMEX Hrvatska d. d. Primijenjene su kvalitativne i kvantitativne metode prikupljanja i obrade istraživačkog materijala. Rezultati istraživanja potvrđuju značajne razlike među ispitanicima postavljenih ciljanih skupina s obzirom na stupanj informiranosti i stavove o društveno odgovornom poslovanju tvrtke CEMEX Hrvatska d.d.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Merica Pletikosić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pletikosić, Merica
Društveno odgovorno poslovanje i informiranost javnosti // Zbornik radova 8. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP / Matešić, Mirjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj HRPSOR, 2016. str. 299-310 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Pletikosić, M. (2016) Društveno odgovorno poslovanje i informiranost javnosti. U: Matešić, M. (ur.)Zbornik radova 8. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP.
@article{article, author = {Pletikosi\'{c}, Merica}, editor = {Mate\v{s}i\'{c}, M.}, year = {2016}, pages = {299-310}, keywords = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, informiranost, stavovi, zainteresirana javnost.}, title = {Dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje i informiranost javnosti}, keyword = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, informiranost, stavovi, zainteresirana javnost.}, publisher = {Hrvatski poslovni savjet za odr\v{z}ivi razvoj HRPSOR}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pletikosi\'{c}, Merica}, editor = {Mate\v{s}i\'{c}, M.}, year = {2016}, pages = {299-310}, keywords = {awareness, concerned public, opinions, socially responsible business}, title = {Socially responsible business and public awareness}, keyword = {awareness, concerned public, opinions, socially responsible business}, publisher = {Hrvatski poslovni savjet za odr\v{z}ivi razvoj HRPSOR}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font