Pregled bibliografske jedinice broj: 877907
Društveno odgovorno poslovanje i informiranost javnosti
Društveno odgovorno poslovanje i informiranost javnosti // Zbornik radova 8. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP / Matešić, Mirjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj HRPSOR, 2016. str. 299-310 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 877907 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno odgovorno poslovanje i informiranost javnosti
(Socially responsible business and public awareness)
Autori
Pletikosić, Merica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Zbornik radova 8. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP
/ Matešić, Mirjana - Zagreb : Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj HRPSOR, 2016, 299-310
Skup
8. konferencija o društveno odgovornom poslovanju DOP
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.12.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje, informiranost, stavovi, zainteresirana javnost.
(awareness, concerned public, opinions, socially responsible business)
Sažetak
Upravljanje poslovanjem kod društveno odgovornog poslovanja treba biti odgovorno u toj mjeri da pokriva troškove i osigurava daljnji razvoj organizacije s ciljem dugoročnog održavanja sustava. Najbolji su primjer razine društveno odgovornog poslovanja prepoznate odgovorne prakse zaštite okoliša, koje mogu biti samo na osnovnoj razini odgovornosti, to jest unutar zakonskih okvira, a mogu biti i više od zakonskih okvira, nastale kao rezultat dobrovoljne prakse organizacije. Zadnja se razina odnosi na odgovornost prema zajednici u kojoj organizacija posluje i, kao takva, najvidljivija je izvan okvira organizacije te podrazumijeva aktivnost neke tvrtke u rješavanju ključnih problema zajednice. Investiranje u tehnologije koje nisu opasne za okoliš može doprinijeti kompetitivnosti i produktivnosti tvrtke, kao i ulaganje u edukaciju, radne uvjete te kontinuirano poticanje dobrih odnosa sa zaposlenicima i lokalnom zajednicom. Naglasak je na poslovnoj etici i moralnom kapitalizmu koji danas predstavljaju proces u kojem se pokušavaju pomiriti privatni interesi i javno dobro unutar već određenih pravila globalne ekonomije i slijedom pravila društveno odgovornog poslovanja. U ovom radu predstavljeni su rezultati empirijskog istraživanja informiranosti i stavova zainteresirane javnosti o konceptu društveno odgovornog poslovanja na primjeru tvrtke CEMEX Hrvatska d. d. Primijenjene su kvalitativne i kvantitativne metode prikupljanja i obrade istraživačkog materijala. Rezultati istraživanja potvrđuju značajne razlike među ispitanicima postavljenih ciljanih skupina s obzirom na stupanj informiranosti i stavove o društveno odgovornom poslovanju tvrtke CEMEX Hrvatska d.d.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti