Pregled bibliografske jedinice broj: 877720
Školski pedagog i humanizacija odnosa među spolovima u osnovnoj školi i srednjem usmjerenom obrazovanju
Školski pedagog i humanizacija odnosa među spolovima u osnovnoj školi i srednjem usmjerenom obrazovanju // Propisi praksa, XIX (1988), 2-3; 40-44 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 877720 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Školski pedagog i humanizacija odnosa među spolovima u osnovnoj školi i srednjem usmjerenom obrazovanju
(School pedagogue and humanization of gender relations in elementary and secondary education)
Autori
Silov, Mile
Izvornik
Propisi praksa (0350-9443) XIX
(1988), 2-3;
40-44
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
školski pedagog ; samoupravno društvo ; samoupravna škola ; osnovna škola ; srednja škola ; humanizacija osnosa među spolovima
(school pedagogue ; self-governing society ; self-governing school ; elementary school ; high school ; humanization of gender relations)
Sažetak
Autor je ovako odredio cilj svoje teme: "razmatrati odabrane aspekte pitanja uloge i zadataka školskog pedagoga u osnovnoj školi i srednjem usmjerenom obrazovanju na području humanizacije odnosa među spolovima" (str. 40). Poglavlja u radu: 1. Uvodna napomena ; 2. Što je humanizacija odnosa među spolovima? ; 3. Društvo i humanizacija odnosa među spolovima ; 4. Škola i humanizacija odnosa među spolovima ; 5. Razvojno-pedagoška služba i školski pedagog - smisao postojanja i problem perspektive ; 6. Školski pedagog i humanizacija odnosa među spolovima i 7. Jedan mogući program aktivnosti školskog pedagoga na području humanizacije odnosa među spolovima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija