Pregled bibliografske jedinice broj: 877714
Stavovi studenata sestrinstva o važnosti primjene kreativnih tehnika u nastavi
Stavovi studenata sestrinstva o važnosti primjene kreativnih tehnika u nastavi // Zbornik sažetaka 1. međunarodne konferencije o obrazovanju MICE2017 / Asim, Peco (ur.).
Mostar: Univerzitet „Džemal Bijedić“ u Mostaru, Nastavnički fakultet, 2017. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 877714 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studenata sestrinstva o važnosti primjene kreativnih tehnika u nastavi
(Attitudes of students of nursing on the importance of applying creative techniques in teaching)
Autori
Dubovicki, Snježana ; Đurić, Tanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Zbornik sažetaka 1. međunarodne konferencije o obrazovanju MICE2017
/ Asim, Peco - Mostar : Univerzitet „Džemal Bijedić“ u Mostaru, Nastavnički fakultet, 2017
Skup
1st International Conference on Education MICE
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 12.05.2017. - 13.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kreativnost, didaktika, nastavne strategije, nastava, student sestrinstva
(creativity, didactics, teaching strategies, teaching, student of nursing)
Sažetak
Budući da se nastava na medicinskim fakultetima umnogome razlikuje od nastave na nastavničkim fakultetima, htjeli smo istražiti stavove studenata sestrinstva u odnosu na organizaciju nastave u kojoj su se sadržaji predstavljali uz pomoć kreativnih tehnika. Cilj rada je istražiti stavove studenata Sveučilišnoga diplomskoga studija Sestrinstva, Sveučilišta u Osijeku o važnosti kreativnosti u nastavi u kontekstu njihove bolje pripremljenosti za predstavljanje seminarskih radova, projekte i radionica. U području medicine uglavnom prevladava egzaktno i znanstveno mišljenje, a nastava didaktike bila je usmjerena motivaciji studenata za kreativna izlaganja seminarskih radova, radionica i projekata te približavanje didaktičkih sadržaja medicinskim temama koje su imali prilike koristiti u različitim grupnim aktivnostima uz pomoć kreativnih tehnika. U istraživanju je korištena kvalitativna i kvantitativna metodologija, a od istraživačkih postupaka anketa i intervju. Istraživanje je provedeno nakon odslušanoga kolegija Didaktika u kojemu su studenti iskusili na nastavi sudjelovali u kreativnim tehnikama koje su kasnije i sami koristili za svije zadatke i aktivnosti vezane uz kolegij. Rezultati istraživanja pokazuju da studenti sestrinstva ističu važnost kreativnosti i kreativnih tenika za lakše razumijevanje predstavljenih sadržaja, ali i u razvoju svoje osobnosti. Pored navedenoga, ističu kako je nastava Didaktike prema studentskim stavovima doprinijela njihovim komunikacijskim, prezentacijskim, organizacijskim i socijalnim vještinama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Snježana Dubovicki
(autor)