Pregled bibliografske jedinice broj: 877614
Primjena Twittera u obrazovanju
Primjena Twittera u obrazovanju // Geodetski list : glasilo Hrvatskoga geodetskog društva, 71 (2017), 1; 98-98 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 877614 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena Twittera u obrazovanju
(Using Twitter for education)
Autori
Frančula, Nedjeljko
Izvornik
Geodetski list : glasilo Hrvatskoga geodetskog društva (0016-710X) 71
(2017), 1;
98-98
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
Twitter, obrazovanje ; društvene mreže
(Twitter, education ; social media)
Sažetak
Prikaz članka u kojem au autori na osnovi analize 51 objavljenog članka istražili primjenu Twittera u nastavi i učenju od 2006. do 2015. s ciljem da se utvrdi imaju li studenti od primjene Twittera koristi ili ne. Analiza je obuhvatila četiri glavne kategorije: (a) profil studija, (b) specifični način primjene Twittera u obrazovanju, (c) utjecaj Twittera na različite načine interakcije i (d) utjecaj Twittera na ishode učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geodezija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-007-0071588-1593 - Kartografija Jadrana (Lapaine, Miljenko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Geodetski fakultet, Zagreb
Profili:
Nedjeljko Frančula
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Scopus