Pregled bibliografske jedinice broj: 87735
Tradicionalne i digitalne poslovne komunikacije
Tradicionalne i digitalne poslovne komunikacije. Zagreb: Mikrorad, 2003 (monografija)
CROSBI ID: 87735 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tradicionalne i digitalne poslovne komunikacije
(Traditonal and digital business communications)
Autori
Kliment, Antun
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, ostalo
Izdavač
Mikrorad
Grad
Zagreb
Godina
2003
Stranica
301
ISBN
953-6286-61-0
Ključne riječi
poslovna komunikacija; norme; poslovni proces
(business communication; standards; business process)
Sažetak
Razvoj gospodarstva početkom ovog stoljeća temelji se na znanju, obrazovanim kadrovima, visokoserijskoj sofisticiranoj proizvodnji roba i usluga na temelju visokih tehnologija i telekomunikacija. Više nije problem proizvoditi robe ili usluge, nego kako plasirati (prodati) i naplatiti robe i usluge u nacionalnoj državi i na globalnom tržištu. Komuniciranje s poslovnim partnerima i drugim sudionicima se danas odvija pretežito putem poslovnih komunikacija. Poslovni procesi postaju motor razvoja svakog trgovačkog društva kao dio strategije nastupa na tržištu. U odvijanju poslovnih procesa u uporabi nalazimo konvencionalne ili klasične poslovne komunikacije, digitalne komunikacije, uporabu obrazaca (konvencionalnih i elektroničkih), programiranu obradu poslovnih procesa uz primjenu međunarodnih standarda ili normi, te komunikacije s javnošću. Suvremeni koncept poslovanja temelji se na upravljanju poslovnim procesima putem integriranog informacijskog sustava poduzeća. Poslovanje se obavlja u svim funkcijama poduzeća ili korporacije, ali i tamo gdje se nalazi djelatnik sa svojim prijenosnim kompjutorom. Udžbenik je namijenjen studentima Ekonomskog fakulteta u Zagrebu gdje se ta materija predaje u sklopu kolegija: Informacijski sustavi u trgovini, Automatizacija ureda, Tehnika poslovanja u unutarnjoj trgovini i Organizacija ureda i uredskog poslovanja. Udžbenik će moći poslužiti i djelatnicima iz prakse da se upoznaju s teorijskim postavkama poslovnih komunikacija u odvijanju poslovnih procesa, koje mogu poslužiti kao osnovica za izradbu vlastitih procesa i za brže uključivanje Republike Hrvatske u globalno tržište.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA