Pregled bibliografske jedinice broj: 877310
Za suvremeniju metodiku vrednovanja i ocjenjivanja moralnog ponašanja (vladanja) učenika
Za suvremeniju metodiku vrednovanja i ocjenjivanja moralnog ponašanja (vladanja) učenika // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, XXVI (1977), 5-6; 27-41 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 877310 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Za suvremeniju metodiku vrednovanja i ocjenjivanja moralnog ponašanja (vladanja) učenika
(For a more contemporary method of evaluating and grading moral behavior (governance))
Autori
Silov, Mile
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) XXVI
(1977), 5-6;
27-41
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
metodika ; vrednovanje i ocjenjivanje ; moralno ponašanje ; vladanje ; škola ; učenik ; učitelj
(methodology ; evaluation and grading ; moral behavior ; conduct ; school ; disciple ; teacher)
Sažetak
Autor je ovaj znanstveni rad napisao potaknut prijedlozima za ukidanje ocjene iz moralnog ponašanja (vladanja) učenika i pojavom formalizma u metodici odgojnog rada sedamdesetih godina 20. stoljeća. Svrha rada bila je izvesti novu valorizaciju postojeće terminologije, cilja, sadržaja i metodike vrednovanja i ocjenjivanja moralnog razvoja i ponašanja učenika. U raspravi za ili protiv ocjene iz vladanja učenika, autor slijedi znanstvenu spoznaju: "svako valjano vrednovanje istovremeno je i davanje suda (ocjene) o ostvarenom stupnju moralnog ponašanja učenika" (str. 39). Poglavlja u radu: 1. Terminologija ; 2. Što ocjenjujemo, a što bi trebalo ocjenjivati iz moralnog ponašanja? ; 3. Distribucija ocjena iz moralnog ponašanja i 4. Još neka obilježja suvremene metodike vrednovanja i ocjenjivanja moralnog ponašanja. Autor je temu o metodici vrednovanja i ocjenjivanja moralnog ponašanja učenika razmatrao na razini teorije i odgojne prakse škole. Opisana je suvremena metodika moralnog vrednovanja i ocjenjivanja moralnog ponašanja (vladanja) učenika u Osnovnoj školi "Vlado Vukušić" u Rabu, u školskoj godini 1975./1976. Kako je to stvarno izgledalo u praksi, čitatelji mogu saznati iz dva priloga: 1. "Upoznaj sebe i druge!" (Tekst za učenike) i 2. "Novi način ocjenjivanja vladanja učenika". Popis literature ima 47 bibliografskih jedinica koje je autor koristio u pisanju svoga znanstvenog rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija