Pregled bibliografske jedinice broj: 876913
Stavovi studenata prema uvođenju računalnog razmišljanja i programiranja pomoću metode Mema za djecu predškolskog i ranog školskog uzrasta
Stavovi studenata prema uvođenju računalnog razmišljanja i programiranja pomoću metode Mema za djecu predškolskog i ranog školskog uzrasta // Proceedings of the 40th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics / Biljanović, Petar (ur.) (ur.).
Rijeka: Rijeka : Croatian Society for Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics, 2017. str. 1144-1149 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 876913 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studenata prema uvođenju računalnog razmišljanja i programiranja pomoću metode Mema za djecu predškolskog i ranog školskog uzrasta
(Student Attitudes toward Introducing Computational Thinking and Programming using Mema for Preschool and Early School - Age Children)
Autori
Babić, Snježana ; Mezak, Jasminka ; Čičin-Šain, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the 40th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics
/ Biljanović, Petar (ur.) - Rijeka : Rijeka : Croatian Society for Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics, 2017, 1144-1149
ISBN
978-953-233-093-9
Skup
40th Jubilee International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 22.05.2017. - 26.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Stavovi studenata, računalno razmišljanje, programiranje, metoda Mema, djeca, predškolski uzrast, rani školski uzrast
(Student Attitudes, Computational Thinking, Programming, Mema, Preschool and Early School - Age Children)
Sažetak
Pod utjecajem različitih aspekata javila se potreba za razvojem računalnog razmišljanja i programiranja kod šire populacije te navedeno postaje sastavni dio novih kurikuluma informatičkih i drugih nastavnih predmeta na svim obrazovnim razinama. Za uspješno uvođenje računalnog razmišljanja i programiranja u nastavni proces potrebne su i odgovarajuće pedagoške metode. Kroz ovaj rad razmatra se uvođenje računalnog razmišljanja i programiranja za djecu predškolskog i rano školskog uzrasta pomoću metode ranog učenja programiranja pomoću igračke Mema, kao jedne od metoda poučavanja programiranja bez upotrebe računala. Posebnost spomenute metode je u tome što je razvijana tako da je mogu koristiti odgajatelji odnosno učitelji koji su jedini osposobljeni za rad sa djecom tako malog uzrasta. U ovome radu dani su rezultati istraživanja u kojem su ispitani stavovi studenata – budućih odgajatelja i učitelja prema uvođenju programiranja pomoću metode Mema za djecu predškolskog i ranog školskog uzrasta te o tome koliko su prije upisa na studij slušali školskih sati informatičkih nastavnih predmeta te od toga sati programiranja. Rezultati provedenog istraživanja mogu doprinijeti praktičarima i znanstvenicima u daljnjem radu u ovome razmatranom području.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Rijeci,
Sveučilište u Rijeci