Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 876913

Stavovi studenata prema uvođenju računalnog razmišljanja i programiranja pomoću metode Mema za djecu predškolskog i ranog školskog uzrasta


Babić, Snježana; Mezak, Jasminka; Čičin-Šain, Marina
Stavovi studenata prema uvođenju računalnog razmišljanja i programiranja pomoću metode Mema za djecu predškolskog i ranog školskog uzrasta // Proceedings of the 40th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics / Biljanović, Petar (ur.) (ur.).
Rijeka: Rijeka : Croatian Society for Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics, 2017. str. 1144-1149 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 876913 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi studenata prema uvođenju računalnog razmišljanja i programiranja pomoću metode Mema za djecu predškolskog i ranog školskog uzrasta
(Student Attitudes toward Introducing Computational Thinking and Programming using Mema for Preschool and Early School - Age Children)

Autori
Babić, Snježana ; Mezak, Jasminka ; Čičin-Šain, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings of the 40th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics / Biljanović, Petar (ur.) - Rijeka : Rijeka : Croatian Society for Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics, 2017, 1144-1149

ISBN
978-953-233-093-9

Skup
40th Jubilee International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 22.05.2017. - 26.05.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Stavovi studenata, računalno razmišljanje, programiranje, metoda Mema, djeca, predškolski uzrast, rani školski uzrast
(Student Attitudes, Computational Thinking, Programming, Mema, Preschool and Early School - Age Children)

Sažetak
Pod utjecajem različitih aspekata javila se potreba za razvojem računalnog razmišljanja i programiranja kod šire populacije te navedeno postaje sastavni dio novih kurikuluma informatičkih i drugih nastavnih predmeta na svim obrazovnim razinama. Za uspješno uvođenje računalnog razmišljanja i programiranja u nastavni proces potrebne su i odgovarajuće pedagoške metode. Kroz ovaj rad razmatra se uvođenje računalnog razmišljanja i programiranja za djecu predškolskog i rano školskog uzrasta pomoću metode ranog učenja programiranja pomoću igračke Mema, kao jedne od metoda poučavanja programiranja bez upotrebe računala. Posebnost spomenute metode je u tome što je razvijana tako da je mogu koristiti odgajatelji odnosno učitelji koji su jedini osposobljeni za rad sa djecom tako malog uzrasta. U ovome radu dani su rezultati istraživanja u kojem su ispitani stavovi studenata – budućih odgajatelja i učitelja prema uvođenju programiranja pomoću metode Mema za djecu predškolskog i ranog školskog uzrasta te o tome koliko su prije upisa na studij slušali školskih sati informatičkih nastavnih predmeta te od toga sati programiranja. Rezultati provedenog istraživanja mogu doprinijeti praktičarima i znanstvenicima u daljnjem radu u ovome razmatranom području.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Rijeci,
Sveučilište u Rijeci


Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Snježana; Mezak, Jasminka; Čičin-Šain, Marina
Stavovi studenata prema uvođenju računalnog razmišljanja i programiranja pomoću metode Mema za djecu predškolskog i ranog školskog uzrasta // Proceedings of the 40th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics / Biljanović, Petar (ur.) (ur.).
Rijeka: Rijeka : Croatian Society for Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics, 2017. str. 1144-1149 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Babić, S., Mezak, J. & Čičin-Šain, M. (2017) Stavovi studenata prema uvođenju računalnog razmišljanja i programiranja pomoću metode Mema za djecu predškolskog i ranog školskog uzrasta. U: Biljanović, P. (ur.)Proceedings of the 40th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics.
@article{article, author = {Babi\'{c}, Snje\v{z}ana and Mezak, Jasminka and \v{C}i\v{c}in-\v{S}ain, Marina}, editor = {Biljanovi\'{c}, P.}, year = {2017}, pages = {1144-1149}, keywords = {Stavovi studenata, ra\v{c}unalno razmi\v{s}ljanje, programiranje, metoda Mema, djeca, pred\v{s}kolski uzrast, rani \v{s}kolski uzrast}, isbn = {978-953-233-093-9}, title = {Stavovi studenata prema uvo\djenju ra\v{c}unalnog razmi\v{s}ljanja i programiranja pomo\'{c}u metode Mema za djecu pred\v{s}kolskog i ranog \v{s}kolskog uzrasta}, keyword = {Stavovi studenata, ra\v{c}unalno razmi\v{s}ljanje, programiranje, metoda Mema, djeca, pred\v{s}kolski uzrast, rani \v{s}kolski uzrast}, publisher = {Rijeka : Croatian Society for Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Babi\'{c}, Snje\v{z}ana and Mezak, Jasminka and \v{C}i\v{c}in-\v{S}ain, Marina}, editor = {Biljanovi\'{c}, P.}, year = {2017}, pages = {1144-1149}, keywords = {Student Attitudes, Computational Thinking, Programming, Mema, Preschool and Early School - Age Children}, isbn = {978-953-233-093-9}, title = {Student Attitudes toward Introducing Computational Thinking and Programming using Mema for Preschool and Early School - Age Children}, keyword = {Student Attitudes, Computational Thinking, Programming, Mema, Preschool and Early School - Age Children}, publisher = {Rijeka : Croatian Society for Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font