Pregled bibliografske jedinice broj: 876910
Kako odrasli ljudi shvaćaju odgoj?
Kako odrasli ljudi shvaćaju odgoj?, 2004., diplomski rad, Učiteljska akademija, Zagreb
CROSBI ID: 876910 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako odrasli ljudi shvaćaju odgoj?
(How do adults understand education?)
Autori
Anđel, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Učiteljska akademija
Mjesto
Zagreb
Datum
14.12
Godina
2004
Stranica
51
Mentor
Silov, Mile
Ključne riječi
odrasli ljudi ; odgoj ; obrazovanje ; čovjek ; analiza sadržaja ; student ; narodna pedagogija
(adultss ; upbringing ; education ; man ; content analysis ; student ; folk pedagogy)
Sažetak
Autorica je napisala diplomski rad na temu kako odrasli ljudi shvaćaju odgoj. Na studijskim smjerovima Učiteljske akademije u Zagrebu, u okviru kolegija Pedagogija, studenti su pisali seminarski rad u kojem su prikazali rezultate znanstvenog intervjua s odabranom osobom (od najmanje sedamdeset godina starosti). Voditelj kolegija (M. Silov) napisao je upute za provedbu intervjua. Autorica rada intervjuirala je gospodina Josipa K. (1929.). Zatim je analizirala sadržaje intervjua koje su proveli studenti ovih studijskih smjerova: Dopunski studij razredne nastave ; Redoviti studij razredne nastave ; Izvanredni studij predškolskog odgoja i Tečajevi pedagoško-psihološke izobrazbe. Studenti četiri navedena studijska smjera upisivali su studij: 2002., 2003. i 2004. godine. Kako odrasli ljudi shvaćaju odgoj? Prema Z. Anđel: "Upravo onako kako im je nametnulo njihovo iskustvo, ideologija, svjetonazor, vjera, obrazovanje. Svaki od ispitanika je tvorac vlastite ideje što je to odgoj i koji su mu ciljevi, kako se pravilno odgaja, tj. svaki je tvorac svoje tzv. subjektivne teorije odgoja" (str. 50).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija