Pregled bibliografske jedinice broj: 876852
Kako napisati ishode učenja?: za profesore informatike, tehnike, biologije, kemije, fizike i matematike
Kako napisati ishode učenja?: za profesore informatike, tehnike, biologije, kemije, fizike i matematike
Split: Sveučilište u Splitu ; Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016
CROSBI ID: 876852 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako napisati ishode učenja?: za profesore informatike, tehnike, biologije, kemije, fizike i matematike
(How to write the learning outcomes?: for the professors of informatics, technics, biology, chemistry, physics and
mathematics)
Autori
Mijač, Tea ; Dželalija, Mile
Vrsta obrazovnog materijala
Priručnik (visokoškolsko obrazovanje)
Izdavač
Sveučilište u Splitu ; Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2016
Stranica
48
Ključne riječi
ishodi učenja
(learning outcomes)
Sažetak
STEMp je projekt kojeg sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda čiji sam naslov ukazuje na njegovu svrhu: „Razvoj modernih studijskih programa za izobrazbu nastavnika informatike, tehnike, biologije, kemije, fizike i matematike na temeljima razvoja Hrvatskog kvalifikacijskog okvira“. Projekt je potpisan 18. lipnja 2015. te traje 15 mjeseci, a njegova ukupna vrijednost je 3.997.242, 58 HRK, od kojih bespovratna sredstva iznose 3.797.380, 44 HRK. Opći cilj projekta je doprinos daljnjem provođenju Hrvatskog kvalifikacijskog okvira u sektoru obrazovanja profesora. Razvija se prijedlog standarda zanimanja i prijedlog standarda kvalifikacija za nastavnike informatike, fizike, tehnike, biologije, kemije, matematike te će se, na taj način, modernizirati studijski programi za izobrazbu profesora prethodno navedenih područja, i to sve na temeljima Hrvatskog kvalifikacijskog okvira razradom ishoda učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
EK-ESF-HR.3.1.15-032 - Razvoj modernih studijskih programa za izobrazbu nastavnika informatike, tehnike, biologije, kemije, fizike i matematike na temeljima Hrvatskoga kvalifikacijskog okvira (STEMp) (Vicković, Ivan; Bilušić, Ante; Vukovic, Branko; Merdić, Enrih, EK - HR.3.1.15) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split