Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 876852

Kako napisati ishode učenja?: za profesore informatike, tehnike, biologije, kemije, fizike i matematike


Mijač, Tea; Dželalija, Mile
Kako napisati ishode učenja?: za profesore informatike, tehnike, biologije, kemije, fizike i matematike
Split: Sveučilište u Splitu ; Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016


CROSBI ID: 876852 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako napisati ishode učenja?: za profesore informatike, tehnike, biologije, kemije, fizike i matematike
(How to write the learning outcomes?: for the professors of informatics, technics, biology, chemistry, physics and mathematics)

Autori
Mijač, Tea ; Dželalija, Mile

Vrsta obrazovnog materijala
Priručnik (visokoškolsko obrazovanje)

Izdavač
Sveučilište u Splitu ; Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Splitu

Grad
Split

Godina
2016

Stranica
48

Ključne riječi
ishodi učenja
(learning outcomes)

Sažetak
STEMp je projekt kojeg sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda čiji sam naslov ukazuje na njegovu svrhu: „Razvoj modernih studijskih programa za izobrazbu nastavnika informatike, tehnike, biologije, kemije, fizike i matematike na temeljima razvoja Hrvatskog kvalifikacijskog okvira“. Projekt je potpisan 18. lipnja 2015. te traje 15 mjeseci, a njegova ukupna vrijednost je 3.997.242, 58 HRK, od kojih bespovratna sredstva iznose 3.797.380, 44 HRK. Opći cilj projekta je doprinos daljnjem provođenju Hrvatskog kvalifikacijskog okvira u sektoru obrazovanja profesora. Razvija se prijedlog standarda zanimanja i prijedlog standarda kvalifikacija za nastavnike informatike, fizike, tehnike, biologije, kemije, matematike te će se, na taj način, modernizirati studijski programi za izobrazbu profesora prethodno navedenih područja, i to sve na temeljima Hrvatskog kvalifikacijskog okvira razradom ishoda učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
EK-ESF-HR.3.1.15-032 - Razvoj modernih studijskih programa za izobrazbu nastavnika informatike, tehnike, biologije, kemije, fizike i matematike na temeljima Hrvatskoga kvalifikacijskog okvira (STEMp) (Vicković, Ivan; Bilušić, Ante; Vukovic, Branko; Merdić, Enrih, EK - HR.3.1.15) ( CroRIS)

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Mile Dželalija (autor)

Avatar Url Tea Mijač (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada stemp.pmfst.unist.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mijač, Tea; Dželalija, Mile
Kako napisati ishode učenja?: za profesore informatike, tehnike, biologije, kemije, fizike i matematike
Split: Sveučilište u Splitu ; Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016
Mijač, T. & Dželalija, M. (2016) Kako napisati ishode učenja?: za profesore informatike, tehnike, biologije, kemije, fizike i matematike. Split. Sveučilište u Splitu ; Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Splitu.
@unknown{unknown, author = {Mija\v{c}, Tea and D\v{z}elalija, Mile}, year = {2016}, pages = {48}, keywords = {ishodi u\v{c}enja}, title = {Kako napisati ishode u\v{c}enja?: za profesore informatike, tehnike, biologije, kemije, fizike i matematike}, keyword = {ishodi u\v{c}enja}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Splitu ; Prirodoslovno-matemati\v{c}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }
@unknown{unknown, author = {Mija\v{c}, Tea and D\v{z}elalija, Mile}, year = {2016}, pages = {48}, keywords = {learning outcomes}, title = {How to write the learning outcomes?: for the professors of informatics, technics, biology, chemistry, physics and mathematics}, keyword = {learning outcomes}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Splitu ; Prirodoslovno-matemati\v{c}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font