Pregled bibliografske jedinice broj: 876600
Spremnost za školu, intelektualni status i procjene ponašanja djece od strane roditelja i učitelja kao prediktori školske uspješnosti u 1. razredu
Spremnost za školu, intelektualni status i procjene ponašanja djece od strane roditelja i učitelja kao prediktori školske uspješnosti u 1. razredu // Sastanak Sekcije za školsku psihologiju Društva psihologa Osijek (DPO), 25.11.2002.
Našice, Hrvatska, 2002. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 876600 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Spremnost za školu, intelektualni status i procjene ponašanja djece od strane roditelja i učitelja kao prediktori školske uspješnosti u 1. razredu
Autori
Rački, Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Izvornik
Sastanak Sekcije za školsku psihologiju Društva psihologa Osijek (DPO), 25.11.2002.
/ - , 2002
Skup
Sastanak Sekcije za školsku psihologiju Društva psihologa Osijek (DPO), održan 25. studenog 2002., u OŠ D. Pejačević, Našice/ autorsko predavanje u trajanju od 2 sata.
Mjesto i datum
Našice, Hrvatska, 25.11.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
spremnost za školu, grafomotoričke sposobnosti, školska uspješnost
(/)
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija