Pregled bibliografske jedinice broj: 876577
Škola - organizacija koja uči
Škola - organizacija koja uči, 2007., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 876577 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Škola - organizacija koja uči
(School - teaching organization)
Autori
Jurić, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
02.04
Godina
2007
Stranica
30
Mentor
Silov, Mile
Ključne riječi
škola ; povijest škole ; tradicionalna škola ; suvremena škola ; škola - organizacija koja uči
(school ; school history ; traditional school ; modern school ; school - teaching organization)
Sažetak
Poglavlja u diplomskom radu: 1. Uvod ; 2. Što je škola? ; 3. Povijest škole ; 4. Teorija škole ; 5. Suvremena škola ; 6. Škola - organizacija koja uči ; 7. Sažetak ; 8. Abstract ; 9. Popis literature. Teoriju organizacije koja uči postavio je Peter Senge. Prema ovoj teoriji postoji pet bitnih obilježja (disciplina): osobno usavršavanje, mentalni modeli, timsko učenje, zajednička vizija i sistemsko mišljenje. Autorica navedena obilježja organizacije koja uči konkretizira na školu kao organizaciju posebne vrste.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija