Pregled bibliografske jedinice broj: 876566
Odgoj i teorija smisla
Odgoj i teorija smisla, 2006., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 876566 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgoj i teorija smisla
(Education and the theory of meaning)
Autori
Štrbac ; Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
30.11
Godina
2006
Stranica
54
Mentor
Silov, Mile
Ključne riječi
odgoj ; smisao ; organizacija ; funkcionalnost ; škola ; učenik
(education ; sense, organization ; function ; school ; pupil)
Sažetak
Autorica piše o povezanosti odgoja i kategorije smisao. Postoje mogućnosti da smisleni odgoj pređe u odgoj bez smisla. Koje su mogućnosti da se to ne dogodi? Autorica diplomskog rada ističe važnost organizacije i funkcionalnosti u provedbi odgoja. Od učitelja se očekuje kompetentnost, kreativnost i postati moralni uzor učenicima. U školi 21. stoljeća prava djeteta i ljubav su od posebne važnosti u raspravi o odnosu odgoja i smisla. Poglavlja: 1. Uvod ; 2. Terminološka i semantička analiza ; 3. Odgoj ; 4. Smisao ; 5. Besmisao ; 6. Odgoj i smisao ; 7. Odgoj, smisao i škola ; 8. Škola za 21. stoljeće ; 9. Zaključak, sažetak/summary, literatura.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija