Pregled bibliografske jedinice broj: 876480
Miskoncepcije sudionika županijskog natjecanja iz biologije za učenike srednjih škola
Miskoncepcije sudionika županijskog natjecanja iz biologije za učenike srednjih škola, 2011., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno matematički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 876480 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Miskoncepcije sudionika županijskog natjecanja iz biologije za učenike srednjih škola
(Misconception of the collaborators county's competitions from biology in high school)
Autori
Delimar, Dorotea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno matematički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.08
Godina
2011
Stranica
81
Mentor
Radanović, Ines
Ključne riječi
miskoncepcije, gimnazija, natjecanje iz biologije, psihometrijska analiza
(misconceptions, high school, competition from biology, psychometric analysis)
Sažetak
Cilj diplomskog rada bio je istražiti učestalost miskoncepcija iz biologije koje se javljaju kod sudionika Županijskog natjecanja za učenike srednje škole 2010. godine. Nakon provedbe školskih natjecanja Županijska povjerenstva su na temelju svih ljestvica poretka i uvida u testove sa školskog natjecanja sastavila popis učenika koji su pristupili Županijskom natjecanju. Za analizu mogućnosti sudjelovanja na Državnom natjecanju iz biologije kvalificiralo se 112 učenika 1. razreda srednje škole, 61 učenika 2. razreda srednje škole, 121 učenika 3. razreda srednje škole, 72 učenika 4. razreda srednje škole. Analiza testova uključivala je: procjenu pitanja prema istim sadržajima unutar jednog vršnog koncepta i nadređenog makrokoncepta u istom ili različitim razredima ; statističku analizu testa („item analizu“) koja je provedena u svrhu utvrđivanja karakteristike pitanja ; kvalitativnu analizu problematičnih pitanja koja je provedena u svrhu detekcije miskoncepcija. Miskoncepcije su potvrđene u pitanjima vezanim uz nastavne sadržaje nasljeđivanja, staničnih dioba, građe stanice, mikroorganizama i prijenosa tvari.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Ines Radanović
(mentor)