Pregled bibliografske jedinice broj: 876474
Utjecaj radionice u nastavi biologije na promjenu stavova učenika
Utjecaj radionice u nastavi biologije na promjenu stavova učenika, 2010., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno matematički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 876474 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj radionice u nastavi biologije na promjenu stavova učenika
(Impact of a workshop in teaching biology on changing students attitudes)
Autori
Jakovljević, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno matematički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.06
Godina
2010
Stranica
37
Mentor
Radanović, Ines
Ključne riječi
radionica, stav, promjena stava, istaživanje stavova, anketa
(workshop, attitude, attitude change, attitude research, questionnaire)
Sažetak
Cilj je ovog istraživanja pomoću prethodno osmišljenih anketa istražiti mogućnost promjene stavova i utvrditi razinu primjene stavova koji se pojavljuju kod učenika prilikom provđenja radionica. Istraživanje je provedeno tijekom projekta „Dani otovrene nastave“ (DON) u 18. gimnaziji u Zagrebu. Tema DON-a bila je „brand“ te su sukladno tome organizirane četiri radionice vezane uz biološke sadržaje u kojima je provedeno istraživanje. U istraživanju je sudjelovalo četrnaest učenika i učenica iz prvih, drugih, tećih i četvrtih razreda. Podaci su sakupljani provedbom anketnih upitnika prije i poslije sudjelovanja u određenoj radionici. Rezultati su pokazalali da su tri radionice od četiri u kojima su učenici sudjelovali, bile uspješne u ostvarivanju promijene učeničkih stavova. Najuspješnija radionica u promjeni stava bila je radionica „Bee Movie“. Radionice „Brand i logo“ te „Prehrana“ pokazale su malu, ali pozitivnu promjenu stava kod učenika. Animirani film „Pčelin film“ i direktno iskustvo iz radionice „Prehrana“ pokazale su se kao najsnažnije poruke koje su potaknule promjenu stava u zagovaranom smjeru. Radionica „Lijekovi“ se pokazala neuspješnom, promjena stava kod učenika bila je negativna. Moguće je da je većina učenika procijenila gosta radionice nekompetentnim, a sadržaj poruka koje je on prenosio neuvjerljivim.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Ines Radanović
(mentor)