Pregled bibliografske jedinice broj: 876460
A Qualitative Comparison of Private Tutoring in Azerbaijan, Bosnia & Herzegovina, Croatia, Estonia and Georgia: Lessons from Design and Implementation
A Qualitative Comparison of Private Tutoring in Azerbaijan, Bosnia & Herzegovina, Croatia, Estonia and Georgia: Lessons from Design and Implementation // Researching Private Supplementary Tutoring. Methodological Lessons from Diverse Cultures / Bray, Mark ; Kwo, Ora ; Jokić, Boris (ur.).
Hong Kong: Springer, 2016. str. 77-95
CROSBI ID: 876460 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
A Qualitative Comparison of Private Tutoring in Azerbaijan, Bosnia & Herzegovina, Croatia, Estonia and Georgia: Lessons from Design and Implementation
Autori
Jokić, Boris
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Researching Private Supplementary Tutoring. Methodological Lessons from Diverse Cultures
Urednik/ci
Bray, Mark ; Kwo, Ora ; Jokić, Boris
Izdavač
Springer
Grad
Hong Kong
Godina
2016
Raspon stranica
77-95
ISBN
978-3-319-30041-2
Ključne riječi
private supplementary tutoring, qualitative methods, comparative education
Sažetak
Rad u kojem se predstavljaju izazovi kvalitativnog istraživanja pojave privatnih instrukcija. U radu se također obrađuju metodološki izazovi istraživanja u pet različitih država te rad višenacionalnog istraživačkog tima.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija, Pedagogija