Pregled bibliografske jedinice broj: 876418
Partnerstvo s roditeljima – na putu osiguravanja kontinuiteta suradnje vrtića i škole
Partnerstvo s roditeljima – na putu osiguravanja kontinuiteta suradnje vrtića i škole // Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja- mogućnosti i izazovi / Kokanović, T ; Opić, S ; Jurčević Lozančić A. (ur.).
Sisak, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 876418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Partnerstvo s roditeljima – na putu osiguravanja kontinuiteta suradnje vrtića i škole
(Partnership with parents - toward ensuring the continuity of cooperation between kindergarten and school)
Autori
Basta, S ; Šerbetar, I ; Jurčević Lozančić, A.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja- mogućnosti i izazovi
/ Kokanović, T ; Opić, S ; Jurčević Lozančić A. - Sisak, 2017
ISBN
978-953-57449-2-4
Skup
Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja- mogućnosti i izazovi
Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 20.04.2017. - 21.04.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
: odgojitelj, učitelj, partnerska suradnja s roditeljima, kontinuitet u odgoju i obrazovanju
(educator, teacher, partnership, cooperation with parents, continuity in education)
Sažetak
Partnerska suradnja roditelja i odgojno- obrazovnih djelatnika, kao kvalitetan i kontinuiran odnos sudionika, ima značajnu ulogu u razvoju otvorenog i zdravog sustava odgoja i obrazovanja. Obveza je svakog odgojitelja i učitelja inicirati suradnju s roditeljima - partnersku suradnju koja će roditeljima omogućiti aktivno uključivanje i djelovanje u životu i radu odgojno-obrazovne ustanove. Svaka partnerska suradnja podrazumijeva ravnopravni odnos u procesu planiranja, realizacije i evaluacije, a odvija se u određenom prostornom kontekstu (vrsta odgojno-obrazovne ustanove – vrtić, osnovna škola, srednja škola) i vremenskom kontekstu (prema tome koju odgojno- obrazovnu ustanovu dijete tada pohađa). U radu će biti uspoređeni stavovi odgojitelja i učitelja o partnerstvu s roditeljima, uz navođenje najčešćih barijera s kojima se susreću pri realizaciji partnerske suradnje. U anketiranju su sudjelovale odgojiteljice iz tri sisačka vrtića i učiteljice/učitelji iz tri osnovne škole koje se nalaze na istom upisnom području grada Siska.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb