Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 876298

Marketing orijentacija kao ključ u diferenciranju i pozicioniranju obrazovnih institucija na tržištu usluga


Guzovski, Marina; Smoljić, Mirko
Marketing orijentacija kao ključ u diferenciranju i pozicioniranju obrazovnih institucija na tržištu usluga // Economic and Social Development 21st International Scientific Conference on Economic and Social Development / Ana Jurcic, Dijana Oreski, Mihaela Mikic (ur.).
Varaždin: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia John Naisbitt University, Belgrade Serbia University North, Koprivnica, Croatia Faculty of Management University of Warsaw, Warsaw, Poland, 2017. str. 507-514 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 876298 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing orijentacija kao ključ u diferenciranju i pozicioniranju obrazovnih institucija na tržištu usluga
(MARKETING ORIENTATION AS THE KEY TO DIFFERENTIATION AND POSITIONING OF EDUCATIONAL INSTITUTIONS IN THE SERVICE MARKET)

Autori
Guzovski, Marina ; Smoljić, Mirko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Economic and Social Development 21st International Scientific Conference on Economic and Social Development / Ana Jurcic, Dijana Oreski, Mihaela Mikic - Varaždin : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia John Naisbitt University, Belgrade Serbia University North, Koprivnica, Croatia Faculty of Management University of Warsaw, Warsaw, Poland, 2017, 507-514

Skup
Economic and Social Development 21st International Scientific Conference on Economic and Social Development

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 18.05.2017. - 19.05.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
superiorna usluga, marketing koncept, diferencijacija, obrazovanje
(differentiation, education, marketing concept, superior service)

Sažetak
Obrazovne institucije ključne su u razvoju društva znanja pa samim time moraju pratiti tehnološke i društvene trendove iz okruženja i svoje poslovanje i usluge prilagoditi okruženju u kojem djeluju odnosno potrebama i željama svojih korisnika. Usluge sa svojim karakteristikama nedjeljivosti, neopipljivosti, raznolikosti i neuskladištivosti posebna su kategorija „proizvoda“ na tržištu, a za koje kupci odnosno korisnici traže dokaze kvalitete odnosno isporuku superiorne usluge koja jednu instituciju diferencira u odnosu na konkurenciju. Percepcija kod usluga ima ključnu ulogu budući da se temelji na očekivanjima koje su formirana temeljem oglasa, iskustava, preporuka i slično, a samo zadovoljstvo rezultat je ispunjenih očekivanja. Superiorna usluga ključna je za odabir institucije od strane krajnjih potrošača odnosno budućih studenata, a koja se razvija kroz upravljanje kvalitetom usluga. Marketinška orijentacija obrazovnih institucija kroz povećanje kvalitete usluge, razvijanje programa u skladu sa potrebama i željama korisnika i potrebama tržišta rada, izgrađivanje brenda i niz drugih aktivnosti koje djeluju na stvaranje marketinške kulture ključni su u diferencijaciji jedne obrazovne institucije u odnosu na drugu i njezino pozicioniranje na tržištu obrazovnih usluga.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Mirko Smoljić (autor)

Avatar Url Marina Guzovski (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Guzovski, Marina; Smoljić, Mirko
Marketing orijentacija kao ključ u diferenciranju i pozicioniranju obrazovnih institucija na tržištu usluga // Economic and Social Development 21st International Scientific Conference on Economic and Social Development / Ana Jurcic, Dijana Oreski, Mihaela Mikic (ur.).
Varaždin: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia John Naisbitt University, Belgrade Serbia University North, Koprivnica, Croatia Faculty of Management University of Warsaw, Warsaw, Poland, 2017. str. 507-514 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Guzovski, M. & Smoljić, M. (2017) Marketing orijentacija kao ključ u diferenciranju i pozicioniranju obrazovnih institucija na tržištu usluga. U: Ana Jurcic, Dijana Oreski, Mihaela Mikic (ur.)Economic and Social Development 21st International Scientific Conference on Economic and Social Development.
@article{article, author = {Guzovski, Marina and Smolji\'{c}, Mirko}, year = {2017}, pages = {507-514}, keywords = {superiorna usluga, marketing koncept, diferencijacija, obrazovanje}, title = {Marketing orijentacija kao klju\v{c} u diferenciranju i pozicioniranju obrazovnih institucija na tr\v{z}i\v{s}tu usluga}, keyword = {superiorna usluga, marketing koncept, diferencijacija, obrazovanje}, publisher = {Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia John Naisbitt University, Belgrade Serbia University North, Koprivnica, Croatia Faculty of Management University of Warsaw, Warsaw, Poland}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Guzovski, Marina and Smolji\'{c}, Mirko}, year = {2017}, pages = {507-514}, keywords = {differentiation, education, marketing concept, superior service}, title = {MARKETING ORIENTATION AS THE KEY TO DIFFERENTIATION AND POSITIONING OF EDUCATIONAL INSTITUTIONS IN THE SERVICE MARKET}, keyword = {differentiation, education, marketing concept, superior service}, publisher = {Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia John Naisbitt University, Belgrade Serbia University North, Koprivnica, Croatia Faculty of Management University of Warsaw, Warsaw, Poland}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font