Pregled bibliografske jedinice broj: 876298
Marketing orijentacija kao ključ u diferenciranju i pozicioniranju obrazovnih institucija na tržištu usluga
Marketing orijentacija kao ključ u diferenciranju i pozicioniranju obrazovnih institucija na tržištu usluga // Economic and Social Development 21st International Scientific Conference on Economic and Social Development / Ana Jurcic, Dijana Oreski, Mihaela Mikic (ur.).
Varaždin: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia John Naisbitt University, Belgrade Serbia University North, Koprivnica, Croatia Faculty of Management University of Warsaw, Warsaw, Poland, 2017. str. 507-514 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 876298 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing orijentacija kao ključ u diferenciranju i pozicioniranju obrazovnih institucija na tržištu usluga
(MARKETING ORIENTATION AS THE KEY TO DIFFERENTIATION AND POSITIONING OF EDUCATIONAL INSTITUTIONS IN THE SERVICE MARKET)
Autori
Guzovski, Marina ; Smoljić, Mirko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Economic and Social Development 21st International Scientific Conference on Economic and Social Development
/ Ana Jurcic, Dijana Oreski, Mihaela Mikic - Varaždin : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia John Naisbitt University, Belgrade Serbia University North, Koprivnica, Croatia Faculty of Management University of Warsaw, Warsaw, Poland, 2017, 507-514
Skup
Economic and Social Development 21st International Scientific Conference on Economic and Social Development
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 18.05.2017. - 19.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
superiorna usluga, marketing koncept, diferencijacija, obrazovanje
(differentiation, education, marketing concept, superior service)
Sažetak
Obrazovne institucije ključne su u razvoju društva znanja pa samim time moraju pratiti tehnološke i društvene trendove iz okruženja i svoje poslovanje i usluge prilagoditi okruženju u kojem djeluju odnosno potrebama i željama svojih korisnika. Usluge sa svojim karakteristikama nedjeljivosti, neopipljivosti, raznolikosti i neuskladištivosti posebna su kategorija „proizvoda“ na tržištu, a za koje kupci odnosno korisnici traže dokaze kvalitete odnosno isporuku superiorne usluge koja jednu instituciju diferencira u odnosu na konkurenciju. Percepcija kod usluga ima ključnu ulogu budući da se temelji na očekivanjima koje su formirana temeljem oglasa, iskustava, preporuka i slično, a samo zadovoljstvo rezultat je ispunjenih očekivanja. Superiorna usluga ključna je za odabir institucije od strane krajnjih potrošača odnosno budućih studenata, a koja se razvija kroz upravljanje kvalitetom usluga. Marketinška orijentacija obrazovnih institucija kroz povećanje kvalitete usluge, razvijanje programa u skladu sa potrebama i željama korisnika i potrebama tržišta rada, izgrađivanje brenda i niz drugih aktivnosti koje djeluju na stvaranje marketinške kulture ključni su u diferencijaciji jedne obrazovne institucije u odnosu na drugu i njezino pozicioniranje na tržištu obrazovnih usluga.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas