Pregled bibliografske jedinice broj: 876252
Razvojna pedagoška djelatnost u školi
Razvojna pedagoška djelatnost u školi // Priručnik za ravnatelje odgojno-obrazovnih ustanova / Drandić, Boris (ur.).
Zagreb: Znamen, 1993. str. 285-298
CROSBI ID: 876252 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvojna pedagoška djelatnost u školi
(Developmental pedagogical activity at school)
Autori
Silov, Mile
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Priručnik za ravnatelje odgojno-obrazovnih ustanova
Urednik/ci
Drandić, Boris
Izdavač
Znamen
Grad
Zagreb
Godina
1993
Raspon stranica
285-298
ISBN
9536008009
Ključne riječi
škola ; odgoj ; razvojna pedagoška djelatnost ; razvoj ; strukturalni model škole ; stručni suradnici
(school ; education ; development pedagogical activity (school counseling work) ; development ; structural model of school ; expert associates)
Sažetak
Autor je prvo objasnio značenje pojmova: odgoj, razvoj i škola. Analizom "života škole", ustvari teorijom sustava, konstruiran je strukturalni model škole (15 podsustava). Razvojna pedagoška djelatnost (ili: školski savjetodavni rad) je jedan od podsustava škole, ali i "zajednički nazivnik" ostalim podsustavima. Ako je osnovni smisao postojanja stručnih suradnika (specijaliziranih stručnjaka: pedagoga, psihologa i dr.) promicanje razvoja, istraživanja i inovacija, onda takav smisao i zahtjev važi za sve podsustave škole. Autor dalje piše o: povijesti savjetodavnog rada u školi, tko ostvaruje razvojnu djelatnost, temeljnim načela u radu stručnih suradnika, programskoj orijentaciji stručnih suradnika, osnovnim uvjetima za uspješan rad stručnih suradnika i odnos između stručnih suradnika, ravnatelja i učitelja u školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Priručnik za ravnatelje odgojno-obrazovnih ustanova (glavni urednik: Boris Drandić, 1993) je prvi takav priručnik u samostalnoj Hrvatskoj. Priručnik ima četiri urednika, dok je 29 suradnika napisalo svoje priloge.