Pregled bibliografske jedinice broj: 876167
Radionica "D". Obrazovanje učitelja za novu osnovnu školu
Radionica "D". Obrazovanje učitelja za novu osnovnu školu // Napredak (Zagreb), 133 (1992), 3; 311-313 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 876167 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Radionica "D". Obrazovanje učitelja za novu osnovnu školu
(Workshop "D". Training of Teacher for the New Elementary School)
Autori
Silov, Mile
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 133
(1992), 3;
311-313
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
radionica ; nova osnovna škola ; obrazovanje učitelja ; učiteljski studij
(workshop ; new primary school ; teacher education ; teacher training)
Sažetak
U sklopu 17. škole pedagoga (Stubičke Toplice, 27. - 29. IV. 1992) "održane su odvojene radionice o aktualnim reformskim temama" (str. 305). Ukupno je bilo šest radionica. Autor je bio voditelj "D" radionice pod nazivom "Obrazovanje učitelja za novu osnovnu školu" u kojoj je sudjelovalo 19 sudionika 17. škole pedagoga. Svrha aktivnosti u "D" radionici: "Promišljanje smisla profesije učitelj u novoj osnovnoj školi s posebnim obzirom na kritičku procjenu odabranih komponenti u "Prijedlogu nastavnog plana i programa 4-godišnjeg studija učitelja u Hrvatskoj" Radne grupe Inovacijska škola" koja djeluje u Insdtitutu pedagogijskih znanosti Filozofskog fakulteta u Zagrebu" (str. 311). U radionici "D" prvo je pročitan tekst pod nazivom "Učitelji za inovacijsku školu". S motrišta metodike rada, sudionici radionice "D" koristili su tehniku zapisivanja ideja u okviru šest (6) odabranih pitanja. Kako definirati učitelja nove osnovne škole? Kako organizirati studij učitelja u Hrvatskoj? Sudionici su trebali vrednovati nastavni plan 4-godišnjeg studija učitelja u Hrvatskoj. Kako organizirati praktično osposobljavanje budućih učitelja? Kako organizirati doškolovanje sadašnjih učitelja? Kako nazvati ustanovu koja će provoditi 4- godišnji studij učitelja? Da je u Hrvatskoj potrebno osnovati profesionalno udruženje učitelja? Voditelj "D" radionice (M. Silov) preuzeo je ulogu procjenjitelja originalnih ideja i podnositelja izvještaja o radu radionice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Hrvatski pedagoško-književni zbor organizirao je u Stubičkim Toplicama, od 27. do 29. travnja 1992. godine, 17. školu pedagoga s glavnom temom "Prema novoj koncepciji osnovne škole u Republici Hrvatskoj". Prvo su sudionici Škole pedagoga pratili prezentaciju odabranih projekata o reformi obveznog odgojno-obrazovnog sustava (Pedagoški institut Slovenije, Filozofski fakultet - Pedagogijske znanosti u Zagrebu i Zavod za školstvo Republike Hrvatske).Nakon prezentacije projekata, "održane su odvojene radionice o aktualnim reformskim temama" (str. 305). Voditelji radionica napisali su izvješća koja čitatelji časopisa Napredak mogu pročitati u ovome broju (str. 305 -316).