Pregled bibliografske jedinice broj: 875959
Strukturalni model škole i razvojno-pedagoška djelatnost
Strukturalni model škole i razvojno-pedagoška djelatnost // Položaj in perspektiva šolskega svetovalnega dela (Zbornik gradiv za posvet) / Bezić, Tanja (ur.).
Maribor: Društvo pedagogov Slovenije, 1991. str. 87-95 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 875959 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strukturalni model škole i razvojno-pedagoška djelatnost
(Structural model of school and developmental pedagogical activity)
Autori
Silov, Mile
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Položaj in perspektiva šolskega svetovalnega dela (Zbornik gradiv za posvet)
/ Bezić, Tanja - Maribor : Društvo pedagogov Slovenije, 1991, 87-95
Skup
Položaj in perspektiva svetovalnega dela
Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 14.03.1991. - 15.03.1991
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
škola ; školski savjetodavni rad ; perspektiva ; strukturalni model ; razvojno-pedagoška djelatnost
(school ; school counseling work ; perspective ; structural model ; developmental pedagogical activity)
Sažetak
Autor je postavio tematski okvir svoje rasprave: odnos između strukturalnog modela škole i razvojno-pedagoška služba s posebnim osvrtom na predviđanje budućnosti stručnih suradnika u školi. Ovaj teorijsko-metodološki okvir pokreće razmatranje smisla postojanja i djelovanja specijaliziranih stručnjaka u školi: pedagoga, psihologa, socijalnih radnika, defektologa i programera. Autor je na postavljeno pitanje odgovorio pomoću teorije sustava i teorije smisla koje su mu polazište za analizu života ili strukture škole. Strukturalni model škole nastao je kritičkom analizom života škole u prošlosti, sadašnjosti i budućnosti. Razvojno-pedagoška djelatnost je podsustav škole koji se počeo razvijati početkom 20. stoljeća. Škola koja je utemeljena na ideji razvoja angažira razvojne kadrove koji se u nas nazivaju stručni suradnici. Potrebno je ispuniti više uvjeta za uspješan rad stručnih suradnika. Autonomija škole i profesionalizacija profesije posebno su važni faktori. Empirijsko neeksperimentalno istraživanje o budućnosti razvojno-pedagoške službe u školi potvrdilo je hipotezu: "I dalje će postojati razvojno-pedagoška služba, ali će se razlikovati od današnjeg stanja" (str. 93).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija