Pregled bibliografske jedinice broj: 875567
Segmentacija kupaca životnih osiguranja u Republici Hrvatskoj putem socio-demografskih obilježja
Segmentacija kupaca životnih osiguranja u Republici Hrvatskoj putem socio-demografskih obilježja, 2017., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 875567 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Segmentacija kupaca životnih osiguranja u Republici Hrvatskoj putem socio-demografskih obilježja
(Segmentation of life insurance clients in Republic of Croatian on basis of soci-demographic variables)
Autori
Petrović, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.05
Godina
2017
Stranica
93
Mentor
Palić, Mirko
Ključne riječi
segmentacija, marketing, životna osiguranja
(segmentation, marketing, life insurance)
Sažetak
Osnovni cilj ovog specijalističkog poslijediplomskog rada predstavljalo je dobivanje saznanja da li je moguće segmentirati kupce polica životnih osiguranja koristeći osnovne socio-demografske varijable. Analiza je izvršena na uzorku od 17.309 ispitanika – cjelokupnoj bazi klijenata (kupaca) polica životnog osiguranja jednog od vodećih osiguravajućih društava koje posluje na tržištu Republike Hrvatske. Podaci su obrađeni metodama deskriptivne statistike i odgovarajućim statističkim testovima. Rezultati pokazuju da je moguće izvršiti segmentaciju putem lokacije (zemljopisna varijabla) te uz pomoć dobi i spola. Međutim, zaključeno je da je ovakva segmentacija prilično tradicionalna i nedovoljno diferencirana za suvremeni ciljani marketing podržan CRM sustavima. Kombinirani pristup koji bi uz osnovne socio-demografske varijable uključivao i psihografska obilježja klijenata omogućio bi mnogo učinkovitiju i užu segmentaciju a time i bolji ciljani marketing.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Mirko Palić
(mentor)