Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 875567

Segmentacija kupaca životnih osiguranja u Republici Hrvatskoj putem socio-demografskih obilježja


Petrović, Ante
Segmentacija kupaca životnih osiguranja u Republici Hrvatskoj putem socio-demografskih obilježja, 2017., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 875567 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Segmentacija kupaca životnih osiguranja u Republici Hrvatskoj putem socio-demografskih obilježja
(Segmentation of life insurance clients in Republic of Croatian on basis of soci-demographic variables)

Autori
Petrović, Ante

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
16.05

Godina
2017

Stranica
93

Mentor
Palić, Mirko

Ključne riječi
segmentacija, marketing, životna osiguranja
(segmentation, marketing, life insurance)

Sažetak
Osnovni cilj ovog specijalističkog poslijediplomskog rada predstavljalo je dobivanje saznanja da li je moguće segmentirati kupce polica životnih osiguranja koristeći osnovne socio-demografske varijable. Analiza je izvršena na uzorku od 17.309 ispitanika – cjelokupnoj bazi klijenata (kupaca) polica životnog osiguranja jednog od vodećih osiguravajućih društava koje posluje na tržištu Republike Hrvatske. Podaci su obrađeni metodama deskriptivne statistike i odgovarajućim statističkim testovima. Rezultati pokazuju da je moguće izvršiti segmentaciju putem lokacije (zemljopisna varijabla) te uz pomoć dobi i spola. Međutim, zaključeno je da je ovakva segmentacija prilično tradicionalna i nedovoljno diferencirana za suvremeni ciljani marketing podržan CRM sustavima. Kombinirani pristup koji bi uz osnovne socio-demografske varijable uključivao i psihografska obilježja klijenata omogućio bi mnogo učinkovitiju i užu segmentaciju a time i bolji ciljani marketing.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petrović, Ante
Segmentacija kupaca životnih osiguranja u Republici Hrvatskoj putem socio-demografskih obilježja, 2017., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
Petrović, A. (2017) 'Segmentacija kupaca životnih osiguranja u Republici Hrvatskoj putem socio-demografskih obilježja', postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Petrovi\'{c}, Ante}, year = {2017}, pages = {93}, keywords = {segmentacija, marketing, \v{z}ivotna osiguranja}, title = {Segmentacija kupaca \v{z}ivotnih osiguranja u Republici Hrvatskoj putem socio-demografskih obilje\v{z}ja}, keyword = {segmentacija, marketing, \v{z}ivotna osiguranja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Petrovi\'{c}, Ante}, year = {2017}, pages = {93}, keywords = {segmentation, marketing, life insurance}, title = {Segmentation of life insurance clients in Republic of Croatian on basis of soci-demographic variables}, keyword = {segmentation, marketing, life insurance}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font