Pregled bibliografske jedinice broj: 875460
Suvremeno shvaćanje stručno-kompetencijskog profila učitelja primarnog obrazovanja
Suvremeno shvaćanje stručno-kompetencijskog profila učitelja primarnog obrazovanja, 2009., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 875460 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremeno shvaćanje stručno-kompetencijskog profila učitelja primarnog obrazovanja
(Contemporary understanding of the professional-competency profile of primary school teachers)
Autori
Radotović-Maksić, Natalija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.04
Godina
2009
Stranica
183
Mentor
Silov, Mile
Ključne riječi
stručno-kompetencijski profil ; profesija učitelj ; primarno obrazovanje ; škola ; cjeloživotno obrazovanje
(professional-competency profile ; teacher profession ; primary education ; school ; lifelong learning)
Sažetak
Stvaranje suvremene škole jedan je od glavnih preduvjeta nastanka društva znanja. Društvu znanja i suvremenoj školi potreban je adekvatan stručno-kompetencijski profil učitelja. Bitne sastavnice stručno-kompetencijskog profila učitelja: razvojna, osobna, socijalna, stručna i akcijska komponenta. Autorica je provela i empirijsko istraživanje: analizu samoprocjene kompetentnosti iz 24 istraživana područja na uzorku od 196 učitelja razredne i predmetne nastave Koprivničko-križevačke županije. Autorica je istraživala razliku između učitelja početnika i ostalih učitelja ; razliku između kompetencija učitelja stečenih nakon završetka studija i kompetencija stečenih stručnim usavršavanjem i razliku između osposobljenosti učitelja razredne i predmetne nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija