Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 875460

Suvremeno shvaćanje stručno-kompetencijskog profila učitelja primarnog obrazovanja


Radotović-Maksić, Natalija
Suvremeno shvaćanje stručno-kompetencijskog profila učitelja primarnog obrazovanja, 2009., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 875460 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suvremeno shvaćanje stručno-kompetencijskog profila učitelja primarnog obrazovanja
(Contemporary understanding of the professional-competency profile of primary school teachers)

Autori
Radotović-Maksić, Natalija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
23.04

Godina
2009

Stranica
183

Mentor
Silov, Mile

Ključne riječi
stručno-kompetencijski profil ; profesija učitelj ; primarno obrazovanje ; škola ; cjeloživotno obrazovanje
(professional-competency profile ; teacher profession ; primary education ; school ; lifelong learning)

Sažetak
Stvaranje suvremene škole jedan je od glavnih preduvjeta nastanka društva znanja. Društvu znanja i suvremenoj školi potreban je adekvatan stručno-kompetencijski profil učitelja. Bitne sastavnice stručno-kompetencijskog profila učitelja: razvojna, osobna, socijalna, stručna i akcijska komponenta. Autorica je provela i empirijsko istraživanje: analizu samoprocjene kompetentnosti iz 24 istraživana područja na uzorku od 196 učitelja razredne i predmetne nastave Koprivničko-križevačke županije. Autorica je istraživala razliku između učitelja početnika i ostalih učitelja ; razliku između kompetencija učitelja stečenih nakon završetka studija i kompetencija stečenih stručnim usavršavanjem i razliku između osposobljenosti učitelja razredne i predmetne nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mile Silov (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radotović-Maksić, Natalija
Suvremeno shvaćanje stručno-kompetencijskog profila učitelja primarnog obrazovanja, 2009., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
Radotović-Maksić, N. (2009) 'Suvremeno shvaćanje stručno-kompetencijskog profila učitelja primarnog obrazovanja', magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Radotovi\'{c}-Maksi\'{c}, Natalija}, year = {2009}, pages = {183}, keywords = {stru\v{c}no-kompetencijski profil, profesija u\v{c}itelj, primarno obrazovanje, \v{s}kola, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje}, title = {Suvremeno shva\'{c}anje stru\v{c}no-kompetencijskog profila u\v{c}itelja primarnog obrazovanja}, keyword = {stru\v{c}no-kompetencijski profil, profesija u\v{c}itelj, primarno obrazovanje, \v{s}kola, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Radotovi\'{c}-Maksi\'{c}, Natalija}, year = {2009}, pages = {183}, keywords = {professional-competency profile, teacher profession, primary education, school, lifelong learning}, title = {Contemporary understanding of the professional-competency profile of primary school teachers}, keyword = {professional-competency profile, teacher profession, primary education, school, lifelong learning}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font