Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 87528

Marketing hrane


Leko-Šimić, Mirna
Marketing hrane, 2002


CROSBI ID: 87528 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing hrane
(Food Marketing)

Autori
Leko-Šimić, Mirna

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Grad
Osijek

Godina
2002

Stranica
137

ISBN
953-6073-64-1

Ključne riječi
poljoprivredni proizvodi; prehrambeni proizvodi; tržište; marketing
(agricultural products; food products; market; marketing)

Sažetak
Udžbenik sadrži sljedeća poglavlja: -Značenje hrane -Tržište hrane -Marketing u proizvodnji hrane -Proizvodnja hrane i primjena marketinga u Republici Hrvatskoj -Suvremeni trendovi razvoja na tržištu hrane.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010002

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Mirna Leko-Šimić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Leko-Šimić, Mirna
Marketing hrane, 2002
Leko-Šimić, M. (2002) Marketing hrane. Osijek.
@unknown{unknown, author = {Leko-\v{S}imi\'{c}, Mirna}, year = {2002}, pages = {137}, keywords = {poljoprivredni proizvodi, prehrambeni proizvodi, tr\v{z}i\v{s}te, marketing}, isbn = {953-6073-64-1}, title = {Marketing hrane}, keyword = {poljoprivredni proizvodi, prehrambeni proizvodi, tr\v{z}i\v{s}te, marketing}, publisherplace = {Osijek} }
@unknown{unknown, author = {Leko-\v{S}imi\'{c}, Mirna}, year = {2002}, pages = {137}, keywords = {agricultural products, food products, market, marketing}, isbn = {953-6073-64-1}, title = {Food Marketing}, keyword = {agricultural products, food products, market, marketing}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font