Pregled bibliografske jedinice broj: 875101
Upravljanje kvalitetom u kliničkom bolničkim centrima u Hrvatskoj
Upravljanje kvalitetom u kliničkom bolničkim centrima u Hrvatskoj // Znanjem do kvalitete-kvalitetom do rezultata / Peranić, Janko ; Kolbas, Ljubica (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2017. str. 70-73 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 875101 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje kvalitetom u kliničkom bolničkim centrima u Hrvatskoj
(Quality management in university centres in Croatia)
Autori
Knežević, Bojana ; Čerfalvi, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Znanjem do kvalitete-kvalitetom do rezultata
/ Peranić, Janko ; Kolbas, Ljubica - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2017, 70-73
Skup
17 Hrvatska konferencija o kvaliteti, 8.znanstveni skup HDK
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 10.05.2017. - 13.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
upravljanje kvalitetom, klinički bolnički centar, upravljanje znanjem
(quality mangement, university centre, knowledge management)
Sažetak
Prema Zakonu o kvaliteti zdravstvene zaštite i socijalne skrbi (NN 124/11) klinički bolnički centri, odnosno sve bolničke ustanove, moraju u svrhu uspostave sustava upravljanja kvalitetom imati osnovane organizacijske jedinice za osiguranje i unapređenje kvalitete zdravstvene zaštite. Međutim, broj i stručni profil djelatnika nije propisan kao u drugim medicinskim djelatnostima. U kliničkim bolničkim centrima provode se najsloženiji dijagnostički i terapijski postupci u medicini. U tim najvećim zdravstvenim institucijama u RH, osim pružanja zdravstvene usluge pacijentima, provodi se i nastava za studente medicine i prvostupnike sestrinstva te za učenike srednjih škola zdravstvenog usmjerenja. Upravljanje znanjem i visoko educirani zdravstveni kadrovi su najveća vrijednost. Bolnice prema standardima kvalitete moraju mjeriti i procjenjivati svoje postupke. Odjeli za osiguranje i unapređenje kvalitete u kliničkim bolničkim centrima pred sobom imaju izazovan zadatak kako odabrati najbolju metodologiju u praćenju indikatora kvalitete (QI) te kako mjeriti i vrednovati postupke koji se provode u više različitih medicinskih djelatnosti. Naglašavamo važnost kompetencija zdravstvenih djelatnika u odjelima za kvalitetu (liječnika, medicinskih sestara i ostalih zdravstvenih djelatnika) u kliničkim bolničkim centrima koji su važna podrška svim ostalim zdravstvenim djelatnicima u pružanju sigurne zdravstvene zaštite, preveniranju rizika i projektima kontinuiranog poboljšavanja
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita