Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 875101

Upravljanje kvalitetom u kliničkom bolničkim centrima u Hrvatskoj


Knežević, Bojana; Čerfalvi, Vesna
Upravljanje kvalitetom u kliničkom bolničkim centrima u Hrvatskoj // Znanjem do kvalitete-kvalitetom do rezultata / Peranić, Janko ; Kolbas, Ljubica (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2017. str. 70-73 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 875101 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje kvalitetom u kliničkom bolničkim centrima u Hrvatskoj
(Quality management in university centres in Croatia)

Autori
Knežević, Bojana ; Čerfalvi, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Znanjem do kvalitete-kvalitetom do rezultata / Peranić, Janko ; Kolbas, Ljubica - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2017, 70-73

Skup
17 Hrvatska konferencija o kvaliteti, 8.znanstveni skup HDK

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 10.05.2017. - 13.05.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
upravljanje kvalitetom, klinički bolnički centar, upravljanje znanjem
(quality mangement, university centre, knowledge management)

Sažetak
Prema Zakonu o kvaliteti zdravstvene zaštite i socijalne skrbi (NN 124/11) klinički bolnički centri, odnosno sve bolničke ustanove, moraju u svrhu uspostave sustava upravljanja kvalitetom imati osnovane organizacijske jedinice za osiguranje i unapređenje kvalitete zdravstvene zaštite. Međutim, broj i stručni profil djelatnika nije propisan kao u drugim medicinskim djelatnostima. U kliničkim bolničkim centrima provode se najsloženiji dijagnostički i terapijski postupci u medicini. U tim najvećim zdravstvenim institucijama u RH, osim pružanja zdravstvene usluge pacijentima, provodi se i nastava za studente medicine i prvostupnike sestrinstva te za učenike srednjih škola zdravstvenog usmjerenja. Upravljanje znanjem i visoko educirani zdravstveni kadrovi su najveća vrijednost. Bolnice prema standardima kvalitete moraju mjeriti i procjenjivati svoje postupke. Odjeli za osiguranje i unapređenje kvalitete u kliničkim bolničkim centrima pred sobom imaju izazovan zadatak kako odabrati najbolju metodologiju u praćenju indikatora kvalitete (QI) te kako mjeriti i vrednovati postupke koji se provode u više različitih medicinskih djelatnosti. Naglašavamo važnost kompetencija zdravstvenih djelatnika u odjelima za kvalitetu (liječnika, medicinskih sestara i ostalih zdravstvenih djelatnika) u kliničkim bolničkim centrima koji su važna podrška svim ostalim zdravstvenim djelatnicima u pružanju sigurne zdravstvene zaštite, preveniranju rizika i projektima kontinuiranog poboljšavanja

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Klinički bolnički centar Zagreb

Profili:

Avatar Url Bojana Knežević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Knežević, Bojana; Čerfalvi, Vesna
Upravljanje kvalitetom u kliničkom bolničkim centrima u Hrvatskoj // Znanjem do kvalitete-kvalitetom do rezultata / Peranić, Janko ; Kolbas, Ljubica (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2017. str. 70-73 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Knežević, B. & Čerfalvi, V. (2017) Upravljanje kvalitetom u kliničkom bolničkim centrima u Hrvatskoj. U: Peranić, J. & Kolbas, L. (ur.)Znanjem do kvalitete-kvalitetom do rezultata.
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bojana and \v{C}erfalvi, Vesna}, year = {2017}, pages = {70-73}, keywords = {upravljanje kvalitetom, klini\v{c}ki bolni\v{c}ki centar, upravljanje znanjem}, title = {Upravljanje kvalitetom u klini\v{c}kom bolni\v{c}kim centrima u Hrvatskoj}, keyword = {upravljanje kvalitetom, klini\v{c}ki bolni\v{c}ki centar, upravljanje znanjem}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za kvalitetu (HDK)}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bojana and \v{C}erfalvi, Vesna}, year = {2017}, pages = {70-73}, keywords = {quality mangement, university centre, knowledge management}, title = {Quality management in university centres in Croatia}, keyword = {quality mangement, university centre, knowledge management}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za kvalitetu (HDK)}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font