Pregled bibliografske jedinice broj: 875091
Stručni suradnici, inovacije i kvaliteta u školskom sustavu
Stručni suradnici, inovacije i kvaliteta u školskom sustavu // Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 1999. str. 166-174 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 875091 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stručni suradnici, inovacije i kvaliteta u školskom sustavu
(School counsellors, innovation and quality in the school system)
Autori
Silov, Mile
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 1999, 166-174
ISBN
953-6104-15-6
Skup
II. međunarodni znanstveni kolokvij: Nastavnik – čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.03.1999. - 26.03.1999
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
škola ; razvoj ; stručni suradnici ; inovacije ; kvaliteta u školskom sustavu ; razvojna djelatnost
(school ; development ; school counsellors ; innovations ; quality in the school system ; development activity)
Sažetak
Autor razmatra odnos između stručnih suradnika, inovacija i kvaliteta u školskom sustavu. Kvalitetno znanje, smisao i moralnost čine temeljne kategorije postmoderne škole. Da li će inovacije biti prihvaćene u školi, zavisi od odgovora na pitanje: da li je školski sustav transmisijski ili razvojno orijentiran? Razvojni sustav autonomno kreira razvoj i inovativnu školu primjerenu demokratskom i inovativnom društvu. Jedan od osnovnih uvjeta za promicanje inovativne škole je postojanje jezgre razvoja, istraživanja i inovacija. To je razvojna djelatnost. Promotori te djelatnosti su specijalizirani stručnjaci, stručni suradnici: pedagozi, psiholozi i drugi. Uvođenje inovacija koje mogu stvoriti novu kvalitetu u životu škole čine složen zadatak koji se ostvaruje organizirano i odgovorno. To nije moguće bez stručnih suradnika koji uvode inovacije, stvaraju ozračje inovativne škole i promišljaju standarde kvalitete
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija