Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 875056

Kreiranje doživljaja u kulturi i kulturnom turizmu


Jelinčić, Daniela Angelina
Kreiranje doživljaja u kulturi i kulturnom turizmu // Suvremena trgovina: stručni časopis za trgovinu, 42 (2017), 2; 14-16 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 875056 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kreiranje doživljaja u kulturi i kulturnom turizmu
(Experience Creation in Culture and Cultural Tourism)

Autori
Jelinčić, Daniela Angelina

Izvornik
Suvremena trgovina: stručni časopis za trgovinu (1330-0180) 42 (2017), 2; 14-16

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
kultura, kulturni turizam, ekonomija doživljaja, emocionalni marketing, Hrvatska
(culture, cultural tourism, experience economy, emotional marketing, Croatia)

Sažetak
Rad opisuje teoriju i praksu kreiranja doživljaja u kulturi i kulturnom turizmu temeljeno na emocionalnom marketingu.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija, Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za razvoj i međunarodne odnose

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Jelinčić, Daniela Angelina
Kreiranje doživljaja u kulturi i kulturnom turizmu // Suvremena trgovina: stručni časopis za trgovinu, 42 (2017), 2; 14-16 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Jelinčić, D. (2017) Kreiranje doživljaja u kulturi i kulturnom turizmu. Suvremena trgovina: stručni časopis za trgovinu, 42 (2), 14-16.
@article{article, author = {Jelin\v{c}i\'{c}, Daniela Angelina}, year = {2017}, pages = {14-16}, keywords = {kultura, kulturni turizam, ekonomija do\v{z}ivljaja, emocionalni marketing, Hrvatska}, journal = {Suvremena trgovina: stru\v{c}ni \v{c}asopis za trgovinu}, volume = {42}, number = {2}, issn = {1330-0180}, title = {Kreiranje do\v{z}ivljaja u kulturi i kulturnom turizmu}, keyword = {kultura, kulturni turizam, ekonomija do\v{z}ivljaja, emocionalni marketing, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jelin\v{c}i\'{c}, Daniela Angelina}, year = {2017}, pages = {14-16}, keywords = {culture, cultural tourism, experience economy, emotional marketing, Croatia}, journal = {Suvremena trgovina: stru\v{c}ni \v{c}asopis za trgovinu}, volume = {42}, number = {2}, issn = {1330-0180}, title = {Experience Creation in Culture and Cultural Tourism}, keyword = {culture, cultural tourism, experience economy, emotional marketing, Croatia} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font