Pregled bibliografske jedinice broj: 875056
Kreiranje doživljaja u kulturi i kulturnom turizmu
Kreiranje doživljaja u kulturi i kulturnom turizmu // Suvremena trgovina: stručni časopis za trgovinu, 42 (2017), 2; 14-16 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 875056 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreiranje doživljaja u kulturi i kulturnom turizmu
(Experience Creation in Culture and Cultural Tourism)
Autori
Jelinčić, Daniela Angelina
Izvornik
Suvremena trgovina: stručni časopis za trgovinu (1330-0180) 42
(2017), 2;
14-16
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kultura, kulturni turizam, ekonomija doživljaja, emocionalni marketing, Hrvatska
(culture, cultural tourism, experience economy, emotional marketing, Croatia)
Sažetak
Rad opisuje teoriju i praksu kreiranja doživljaja u kulturi i kulturnom turizmu temeljeno na emocionalnom marketingu.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija, Etnologija i antropologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za razvoj i međunarodne odnose
Profili:
Daniela Angelina Jelinčić
(autor)