Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 874931

Traganja za drugačijim obrazovanjem-ima li nade?


Vrcelj, Sofija
Traganja za drugačijim obrazovanjem-ima li nade? // Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan Nikša Nikola, Hrvatić Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 477-487 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 874931 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Traganja za drugačijim obrazovanjem-ima li nade?
(Search for Different Education - Is There Hope?)

Autori
Vrcelj, Sofija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan Nikša Nikola, Hrvatić Neven - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 477-487

ISBN
978-953-99167-2-3

Skup
Prvi kongres pedagoga Hrvatske

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
obrazovanje, socijalizacija, učenje, pedagogija
(education, socialization, learning, pedagogy)

Sažetak
U radu se razmatra reduciranje obrazovanja na tehničku dimenziju, odnosno shvaćanje obrazovanja kao vođenja. Obrazovanje, shvaćeno kao vođenje odvaja mjesto svakodnevnog života i učenja određujući školu, odnosno obrazovne institucije kao jedino valjana mjesta za učenje. Na taj se način sterilizira svakodnevica i obrazovanje najčešće ne priprema za život. Za razliku od vremena kada se omasovljuje obrazovanje, zahtjevi modernog i post-modernog društva postali su tako složeni i fleksibilni pa standardizirani modeli razmišljanja ( i učenja) se javljaju kao prepreka novim strategijama djelovanja. Promijenjeni uvjeti zahtijevaju kontektualizaciju učenja u svakodnevnim životnim i radnim postavkama, odnosno različitim interakcijskim situacijama. Autorica ističe da je moguće utemeljiti drugačije obrazovanje shvaćeno kao proces kulturalne rekonstrukcije, društvene integracije te socijalizacije i individualizacije. Ovakav proces treba biti napajan kulturalnom tradicijom, dobrim odnosima i osobnim identitetima, odnosno osobnim autobiografijama. Daljnja traganja za drugačijim obrazovanjem valja usmjeriti prema mogućem čovjeku jer je mogući čovjek biće nadanja, potencijalno univerzalan sa svojim skrivenim mogućnostima učenja unutar curriculum-a vitae.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Sofija Vrcelj (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vrcelj, Sofija
Traganja za drugačijim obrazovanjem-ima li nade? // Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan Nikša Nikola, Hrvatić Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 477-487 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Vrcelj, S. (2007) Traganja za drugačijim obrazovanjem-ima li nade?. U: Previšić, V. & Šoljan Nikša Nikola, H. (ur.)Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja.
@article{article, author = {Vrcelj, Sofija}, year = {2007}, pages = {477-487}, keywords = {obrazovanje, socijalizacija, u\v{c}enje, pedagogija}, isbn = {978-953-99167-2-3}, title = {Traganja za druga\v{c}ijim obrazovanjem-ima li nade?}, keyword = {obrazovanje, socijalizacija, u\v{c}enje, pedagogija}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vrcelj, Sofija}, year = {2007}, pages = {477-487}, keywords = {education, socialization, learning, pedagogy}, isbn = {978-953-99167-2-3}, title = {Search for Different Education - Is There Hope?}, keyword = {education, socialization, learning, pedagogy}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font