Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 87482

Marketing - bitan čimbenik ekonomskog razvoja


Leko, Mirna
Marketing - bitan čimbenik ekonomskog razvoja // Pravni vjesnik, 8 (1992), 1-4; 117-120 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 87482 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing - bitan čimbenik ekonomskog razvoja
(Marketing - an important factor of economic development)

Autori
Leko, Mirna

Izvornik
Pravni vjesnik (0352-5317) 8 (1992), 1-4; 117-120

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
marketing; ekonomski rast; ekonomski razvoj
(marketing; economic growth; economic development)

Sažetak
Sve donedavno ekonomski ast bio je poistovjećivan s razvojem. Danas većina teoretičara pravi oštru distinkciju, smatrajući da je ekonomski rast, doduše neodvojivi, ali ipak samo dio cjeline ekonomskog razvoja.Da bismo između pojmova rasta i razvoja mogli staviti znak jednakosti, neophodno je pojmu rasta dodati i element kvalitativne promjene. Kaynak ekonomski razvoj definira kao proces u kojem socijalne, političke i gospodarske promjene dovode do povećanja prihoda per capita. Marketing kao skup poslovnih aktivnosti koje djeluju na kvalitativno poboljšanje različitih elemenata u cjelokupnom ciklusu od proizvodnje do krajnje potrošnje, igra posebno značajnu ulogu u procesu razvoja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mirna Leko-Šimić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Leko, Mirna
Marketing - bitan čimbenik ekonomskog razvoja // Pravni vjesnik, 8 (1992), 1-4; 117-120 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Leko, M. (1992) Marketing - bitan čimbenik ekonomskog razvoja. Pravni vjesnik, 8 (1-4), 117-120.
@article{article, author = {Leko, Mirna}, year = {1992}, pages = {117-120}, keywords = {marketing, ekonomski rast, ekonomski razvoj}, journal = {Pravni vjesnik}, volume = {8}, number = {1-4}, issn = {0352-5317}, title = {Marketing - bitan \v{c}imbenik ekonomskog razvoja}, keyword = {marketing, ekonomski rast, ekonomski razvoj} }
@article{article, author = {Leko, Mirna}, year = {1992}, pages = {117-120}, keywords = {marketing, economic growth, economic development}, journal = {Pravni vjesnik}, volume = {8}, number = {1-4}, issn = {0352-5317}, title = {Marketing - an important factor of economic development}, keyword = {marketing, economic growth, economic development} }

Časopis indeksira:


  • HeinOnline





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font