Pregled bibliografske jedinice broj: 87482
Marketing - bitan čimbenik ekonomskog razvoja
Marketing - bitan čimbenik ekonomskog razvoja // Pravni vjesnik, 8 (1992), 1-4; 117-120 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 87482 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing - bitan čimbenik ekonomskog razvoja
(Marketing - an important factor of economic development)
Autori
Leko, Mirna
Izvornik
Pravni vjesnik (0352-5317) 8
(1992), 1-4;
117-120
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
marketing; ekonomski rast; ekonomski razvoj
(marketing; economic growth; economic development)
Sažetak
Sve donedavno ekonomski ast bio je poistovjećivan s razvojem. Danas većina teoretičara pravi oštru distinkciju, smatrajući da je ekonomski rast, doduše neodvojivi, ali ipak samo dio cjeline ekonomskog razvoja.Da bismo između pojmova rasta i razvoja mogli staviti znak jednakosti, neophodno je pojmu rasta dodati i element kvalitativne promjene. Kaynak ekonomski razvoj definira kao proces u kojem socijalne, političke i gospodarske promjene dovode do povećanja prihoda per capita. Marketing kao skup poslovnih aktivnosti koje djeluju na kvalitativno poboljšanje različitih elemenata u cjelokupnom ciklusu od proizvodnje do krajnje potrošnje, igra posebno značajnu ulogu u procesu razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- HeinOnline