Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 874618

Upravljanje marketingom zrakoplovnih tvrtki


Mišetić, Ivica
Upravljanje marketingom zrakoplovnih tvrtki, 2005., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 874618 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje marketingom zrakoplovnih tvrtki
(Airline Martketingt Management)

Autori
Mišetić, Ivica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
09.12

Godina
2005

Stranica
258

Mentor
Meler, Marcel

Ključne riječi
zrakoplovna tvrtka ; marketing ; menadžment ; tržišno pozicioniranje ; konkurencija ; strategija
(airline ; marketing ; management ; Market positioning ; competition ; strategy)

Sažetak
Upravljanje marketingom þesto je korišten i moüan alat za uspješno poslovanje zrakoplovne tvrtke. Zbog izrazite složenosti mnogobrojnih procesa i aktivnosti u zraþnom prijevozu, njegova uloga je sve izraženija. Ne postoje standardizirani iskazi upravljanja marketingom koji bi omoguüili bolje provoÿenje i kontrolu aktivnosti. Upravljanje marketingom zrakoplovne tvrtke usko je povezano s identiþnim aktivnostima integralnih podsustava zraþnog prometa zraþnih luka i kontrole leta. Veliþina zrakoplovne tvrtke i mreža tržišnog opsluživanja bitno utjeþu na njeno pozicioniranje na tržištu i odabir marketing- strategije. Postoji nesumnjiva meÿusobna obostrana korelativna veza i utjecaj temeljnih pokazatelja poslovanja, tj. Produktivnosti, ekonomiþnosti i profitabilnosti na razinu i kvalitetu upravljanja marketingom. Zbog izrazitog porasta svih oblika konkurencije na hrvatskom zrakoplovnom tržištu, Croatia Airlines mora i dalje usavršavati postojeüi model upravljanja marketingom, osobito uz pomoü aktivne primjene pozitivnih mehanizama STAR ALIJANSE. Buduüi model upravljanja marketingom mora omoguüiti neto profitnu marginu bez dodatnih državnih poticajnih sredstava kao nužan preduvjet pristupanja Europskoj zajednici. Na taj naþin moguüe je pozicioniranje tvrtke u okruženju otvorenog neba, te kvalitetna provedba privatizacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mišetić, Ivica
Upravljanje marketingom zrakoplovnih tvrtki, 2005., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
Mišetić, I. (2005) 'Upravljanje marketingom zrakoplovnih tvrtki', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mi\v{s}eti\'{c}, Ivica}, year = {2005}, pages = {258}, keywords = {zrakoplovna tvrtka, marketing, menad\v{z}ment, tr\v{z}i\v{s}no pozicioniranje, konkurencija, strategija}, title = {Upravljanje marketingom zrakoplovnih tvrtki}, keyword = {zrakoplovna tvrtka, marketing, menad\v{z}ment, tr\v{z}i\v{s}no pozicioniranje, konkurencija, strategija}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mi\v{s}eti\'{c}, Ivica}, year = {2005}, pages = {258}, keywords = {airline, marketing, management, Market positioning, competition, strategy}, title = {Airline Martketingt Management}, keyword = {airline, marketing, management, Market positioning, competition, strategy}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font