Pregled bibliografske jedinice broj: 874618
Upravljanje marketingom zrakoplovnih tvrtki
Upravljanje marketingom zrakoplovnih tvrtki, 2005., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 874618 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje marketingom zrakoplovnih tvrtki
(Airline Martketingt Management)
Autori
Mišetić, Ivica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
09.12
Godina
2005
Stranica
258
Mentor
Meler, Marcel
Ključne riječi
zrakoplovna tvrtka ; marketing ; menadžment ; tržišno pozicioniranje ; konkurencija ; strategija
(airline ; marketing ; management ; Market positioning ; competition ; strategy)
Sažetak
Upravljanje marketingom þesto je korišten i moüan alat za uspješno poslovanje zrakoplovne tvrtke. Zbog izrazite složenosti mnogobrojnih procesa i aktivnosti u zraþnom prijevozu, njegova uloga je sve izraženija. Ne postoje standardizirani iskazi upravljanja marketingom koji bi omoguüili bolje provoÿenje i kontrolu aktivnosti. Upravljanje marketingom zrakoplovne tvrtke usko je povezano s identiþnim aktivnostima integralnih podsustava zraþnog prometa zraþnih luka i kontrole leta. Veliþina zrakoplovne tvrtke i mreža tržišnog opsluživanja bitno utjeþu na njeno pozicioniranje na tržištu i odabir marketing- strategije. Postoji nesumnjiva meÿusobna obostrana korelativna veza i utjecaj temeljnih pokazatelja poslovanja, tj. Produktivnosti, ekonomiþnosti i profitabilnosti na razinu i kvalitetu upravljanja marketingom. Zbog izrazitog porasta svih oblika konkurencije na hrvatskom zrakoplovnom tržištu, Croatia Airlines mora i dalje usavršavati postojeüi model upravljanja marketingom, osobito uz pomoü aktivne primjene pozitivnih mehanizama STAR ALIJANSE. Buduüi model upravljanja marketingom mora omoguüiti neto profitnu marginu bez dodatnih državnih poticajnih sredstava kao nužan preduvjet pristupanja Europskoj zajednici. Na taj naþin moguüe je pozicioniranje tvrtke u okruženju otvorenog neba, te kvalitetna provedba privatizacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija