Pregled bibliografske jedinice broj: 874611
Analiza sadržaja planova i programa rada stručnih suradnika u osnovnoj školi s motrišta ideje razvoja in savjetodavnog rada
Analiza sadržaja planova i programa rada stručnih suradnika u osnovnoj školi s motrišta ideje razvoja in savjetodavnog rada, 2009., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 874611 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza sadržaja planova i programa rada stručnih suradnika u osnovnoj školi s motrišta ideje razvoja in savjetodavnog rada
(The analysis of the expert team syllabuses in primary school from the viewpoint of development and consultative work)
Autori
Osman, Dragica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
09.06
Godina
2009
Stranica
160
Mentor
Silov, Mile
Ključne riječi
razvoj ; savjetodavni rad ; školski savjetodavni rad ; pedagog ; psiholog ; defektolog ; stručni suradnici ; osnovna škola ; primarno obrazovanje ; metoda analize sadržaja
(development ; consultative work ; consultative work in school ; pedagogue ; psychologist ; defectologist ; expert team ; primary school ; primary education ; content analysis method)
Sažetak
Tema magistarskog rada je analiza sadržaja planova i programa rada stručnih suradnika (pedagoga, psihologa i defektologa) u osnovnoj školi s motrišta ideje razvoja i savjetodavnog rada. Ideja razvoja je osnova za teorijsko utemeljenje smisla postojanja i djelovanja stručnih suradnika (obrazovnih specijalista, savjetodavnih djelatnika) u školi. Ukupno je analizirano 63 plana i programa rada pedagoga, psihologa i defektologa u osnovnim školama. Cilj istraživanja bio je izvesti analizu sadržaja planova i programa (jedinica sadržaja) stručnih suradnika u osnovnim školama s motrišta ideja razvoja i savjetodavnog rada (jedinice analize). Utvrđena je statistički značajna razlika u zastupljenosti pojedinih sastavnica kod tri profila stručnih suradnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija