Pregled bibliografske jedinice broj: 874491
Praktični primjeri metoda kratke evaluacije i refleksije o održanoj nastavi, radionici ili projektu
Praktični primjeri metoda kratke evaluacije i refleksije o održanoj nastavi, radionici ili projektu // Okrugli stol pod naslovom: Nova stremljenja u hrvatskom školstvu / Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti / Zavod za znanstveni i umjetnički rad u Požegi, Požega, Županijska 9, Hrvatska
Požega, Hrvatska, 2012. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 874491 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Praktični primjeri metoda kratke evaluacije i refleksije o održanoj nastavi, radionici ili projektu
Autori
Rački, Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Okrugli stol pod naslovom: Nova stremljenja u hrvatskom školstvu / Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti / Zavod za znanstveni i umjetnički rad u Požegi, Požega, Županijska 9, Hrvatska
Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 03.12.2012
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
evaluacija, refleksivna praksa, obrazovni ishodi
(evaluation, reflective practice, educational outcomes)
Sažetak
Obrazovanje je niz socijalnih aktivnosti. Evaluacija ishoda obrazovanja kao procesa može se odvijati na razini osobe, podsustava procesa (npr. par osoba, tim osoba itd.) i cijele skupine (npr. odjela). Sukladno, razvijene su različite metode kratke i/ili duže evaluacije i refleksije o održanoj nastavi, radionici ili sličnoj aktivnosti te projektu. Cilj je ovoga izlaganja usmjeriti pozornost uključenih da evaluacija i refleksija sa širokom i temeljnom primjenom nužno uključuje osobno razumijevanje s čime osoba odlazi s nastave (tj. što je iskoristivo, izgrađujuće, važno itd.). Je li osoba i u kojoj mjeri ponijela sa sobom nešto što je takvo - potrebno je upitati, istražiti, provjeriti. To se može postići na raznolike načine, ovisno što sami kao učitelji/voditelji želimo doznati. Izlaganje neće ulaziti u svrhu evaluacije i refleksije već načina kako je činiti - na kratke, nove i zanimljive načine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Željko Rački
(autor)