Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 874491

Praktični primjeri metoda kratke evaluacije i refleksije o održanoj nastavi, radionici ili projektu


Rački, Željko
Praktični primjeri metoda kratke evaluacije i refleksije o održanoj nastavi, radionici ili projektu // Okrugli stol pod naslovom: Nova stremljenja u hrvatskom školstvu / Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti / Zavod za znanstveni i umjetnički rad u Požegi, Požega, Županijska 9, Hrvatska
Požega, Hrvatska, 2012. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 874491 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Praktični primjeri metoda kratke evaluacije i refleksije o održanoj nastavi, radionici ili projektu

Autori
Rački, Željko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Okrugli stol pod naslovom: Nova stremljenja u hrvatskom školstvu / Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti / Zavod za znanstveni i umjetnički rad u Požegi, Požega, Županijska 9, Hrvatska

Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 03.12.2012

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
evaluacija, refleksivna praksa, obrazovni ishodi
(evaluation, reflective practice, educational outcomes)

Sažetak
Obrazovanje je niz socijalnih aktivnosti. Evaluacija ishoda obrazovanja kao procesa može se odvijati na razini osobe, podsustava procesa (npr. par osoba, tim osoba itd.) i cijele skupine (npr. odjela). Sukladno, razvijene su različite metode kratke i/ili duže evaluacije i refleksije o održanoj nastavi, radionici ili sličnoj aktivnosti te projektu. Cilj je ovoga izlaganja usmjeriti pozornost uključenih da evaluacija i refleksija sa širokom i temeljnom primjenom nužno uključuje osobno razumijevanje s čime osoba odlazi s nastave (tj. što je iskoristivo, izgrađujuće, važno itd.). Je li osoba i u kojoj mjeri ponijela sa sobom nešto što je takvo - potrebno je upitati, istražiti, provjeriti. To se može postići na raznolike načine, ovisno što sami kao učitelji/voditelji želimo doznati. Izlaganje neće ulaziti u svrhu evaluacije i refleksije već načina kako je činiti - na kratke, nove i zanimljive načine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Željko Rački (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rački, Željko
Praktični primjeri metoda kratke evaluacije i refleksije o održanoj nastavi, radionici ili projektu // Okrugli stol pod naslovom: Nova stremljenja u hrvatskom školstvu / Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti / Zavod za znanstveni i umjetnički rad u Požegi, Požega, Županijska 9, Hrvatska
Požega, Hrvatska, 2012. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Rački, Ž. (2012) Praktični primjeri metoda kratke evaluacije i refleksije o održanoj nastavi, radionici ili projektu. U: Okrugli stol pod naslovom: Nova stremljenja u hrvatskom školstvu / Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti / Zavod za znanstveni i umjetnički rad u Požegi, Požega, Županijska 9, Hrvatska.
@article{article, author = {Ra\v{c}ki, \v{Z}eljko}, year = {2012}, keywords = {evaluacija, refleksivna praksa, obrazovni ishodi}, title = {Prakti\v{c}ni primjeri metoda kratke evaluacije i refleksije o odr\v{z}anoj nastavi, radionici ili projektu}, keyword = {evaluacija, refleksivna praksa, obrazovni ishodi}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ra\v{c}ki, \v{Z}eljko}, year = {2012}, keywords = {evaluation, reflective practice, educational outcomes}, title = {/}, keyword = {evaluation, reflective practice, educational outcomes}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font