Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 874482

Paradigma suvremenosti u nastavi glazbenih škola


Sesar, Marko
Paradigma suvremenosti u nastavi glazbenih škola // Knjiga sažetaka / Tamara Gazdić-Alerić ; Majda Rijavec (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 147-147 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 874482 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Paradigma suvremenosti u nastavi glazbenih škola
(The paradigm of contemporariness in music school classes)

Autori
Sesar, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Knjiga sažetaka / Tamara Gazdić-Alerić ; Majda Rijavec - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 147-147

ISBN
978-953-7210-77-9

Skup
Istraživanja glazbenih paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
glazbena škola ; nastava ; pedagoške kompetencije ; suvremena škola
(contemporary school, classes, music school, pedagogical competences)

Sažetak
Suvremenost se definira kao nešto što ide s vremenom, što drži korak s vremenom, što je moderno. (Anić, Klaić, Domović 2003, 1509) Stoga se može reći kako paradigma suvremenosti u današnjem globalizacijskome vremenu svakodnevno nosi i prediktira pozitivne ali i negativne utjecaje u svakome segmentu života i življenja pa se na toj osnovi suvremenosti i nastava u glazbenim školama također svakodnevno suočava s tim. U radu se problematizira paradigma tradicionalnoga i suvremenog pristupa planiranja i izvedbe nastave u glazbenim školama te u kojoj je mjeri potrebno zadržati neke tradicionalne pristupe u radu ili ih je potrebno mijenjati i „modernizirati“ s obzirom na važeće ishode učenja. Budući da se suvremena škola temelji na nastavi usmjerenoj na učenika gdje je školovanje izazovno i veselo, gdje su učenici aktivno uključeni u planiranje, provedbu i evaluaciju nastave a težište se nastave nalazi na procesima učenja i cjelovitom razvoju učenika, korelacijom nastavnoga plana i programa glazbenih škola s važećim Nacionalnim okvirnim kurikulumom u radu se prikazuje zastupljenost paradigme suvremenosti u planiranju i izvođenju nastavnoga procesa glazbenih škola. Mijenjanje socijalnih oblika rada nastavnika te razvoj i rad na vlastitim pedagoškim kompetencijama – uz sve druge preduvjete – osigurava nastavu onakvu kakva se priželjkuje paradigmom suvremenosti. Upravo kontinuiranim radom na vlastitim kompetencijama svaki nastavnik može na najbolji mogući način odgovoriti na sve zahtjeve suvremene škole i na taj način osigurati da se nastava odvija na obostranu korist učenika i nastavnika. Svakome glazbenom pedagogu uspješnost nastave, koju treba osigurati kroz ostvarivanje ciljeva i ishoda učenja, treba biti osnovna aktivnost u radu, stoga paradigma suvremene škole, kao nešto što donosi promjene, što je moderno, što drži korak s vremenom, treba biti prožeta kroz svaki segment nastave i u glazbenoj školi pritom ne zanemarujući u potpunosti određene tradicionalne vrijednosti i iskustva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Marko Sesar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sesar, Marko
Paradigma suvremenosti u nastavi glazbenih škola // Knjiga sažetaka / Tamara Gazdić-Alerić ; Majda Rijavec (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 147-147 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Sesar, M. (2015) Paradigma suvremenosti u nastavi glazbenih škola. U: Tamara Gazdić-Alerić & Majda Rijavec (ur.)Knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Sesar, Marko}, year = {2015}, pages = {147-147}, keywords = {glazbena \v{s}kola, nastava, pedago\v{s}ke kompetencije, suvremena \v{s}kola}, isbn = {978-953-7210-77-9}, title = {Paradigma suvremenosti u nastavi glazbenih \v{s}kola}, keyword = {glazbena \v{s}kola, nastava, pedago\v{s}ke kompetencije, suvremena \v{s}kola}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sesar, Marko}, year = {2015}, pages = {147-147}, keywords = {contemporary school, classes, music school, pedagogical competences}, isbn = {978-953-7210-77-9}, title = {The paradigm of contemporariness in music school classes}, keyword = {contemporary school, classes, music school, pedagogical competences}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font