Pregled bibliografske jedinice broj: 874481
Refleksivne kompetencije nastavnika u glazbenim školama
Refleksivne kompetencije nastavnika u glazbenim školama // UMJETNIK KAO PEDAGOG PRED IZAZOVIMA SUVREMENOG ODGOJA I OBRAZOVANJA / izv.prof.mr.art. Berislav Jerković ; dr.sc. Tihana Škojo (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 588-603 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 874481 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Refleksivne kompetencije nastavnika u glazbenim školama
(Reflexive competencies of music school teachers)
Autori
Sesar, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
UMJETNIK KAO PEDAGOG PRED IZAZOVIMA SUVREMENOG ODGOJA I OBRAZOVANJA
/ Izv.prof.mr.art. Berislav Jerković ; dr.sc. Tihana Škojo - Osijek : Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016, 588-603
ISBN
978-953-58055-5-7
Skup
UMJETNIK KAO PEDAGOG PRED IZAZOVIMA SUVREMENOG ODGOJA I OBRAZOVANJA
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 17.10.2014. - 18.10.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
pedagoške kompetencije, refleksivna kompetencija, kurikulum, glazbene ško - le, Osječko-baranjska županija, Vukovarsko-srijemska županija
(pedagogical competencies, reflexive competencies, curriculum, music schools, Osijek-Baranja County, Vukovar-Syrmia County)
Sažetak
U radu se nakon razmatranja značenja i važnosti osnovnih pojmova (pedagoške kompe - tencije, kurikulum, refleksivne kompetencije) prikazuju rezultati istraživanja provedenoga u lipnju 2014. godine u glazbenim školama Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske župa - nije. Nastavnici zaposleni u tim školama ispunili su anketni list kojim je obuhvaćeno više pitanja povezanih s pedagoškim kompetencijama s naglaskom na refleksivnu kompetenciju. Cilj istraživanja, pa i ovoga rada, temelji se na pitanju jesu li nastavnici koji su sudjelovali u istraživanju upoznati sa značenjem pojma refleksivna kompetencija te kako se to odražava na refleksivnost u njihovoj nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija