Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 874479

Opravdanost nastave filma u sekundarnom obrazovanju kao nadgradnja nastave medijske kulture u primarnom obrazovanju


Đordić, Ana; Modrić, Jelena
Opravdanost nastave filma u sekundarnom obrazovanju kao nadgradnja nastave medijske kulture u primarnom obrazovanju // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja (Zbornik radova konferencije Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu)
Opatija, Hrvatska: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 391-400 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 874479 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Opravdanost nastave filma u sekundarnom obrazovanju kao nadgradnja nastave medijske kulture u primarnom obrazovanju
(The Justifiability of Teaching Film in Secondary Education as an Upgrade to Media Culture Teaching in Primary Education)

Autori
Đordić, Ana ; Modrić, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja (Zbornik radova konferencije Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu) / - : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 391-400

ISBN
978-953-7210-82-3

Skup
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
filmska umjetnost, gimnazija, kurikul, metodika
(film arts, secondary school, curriculum, methodology)

Sažetak
Medijska je kultura, koja obuhvaća i film, jedno od predmetnih područja nastave Hrvatskoga jezika u osnovnoj školi, a u srednjim je školama medijska kultura institucionalno zanemarena. Prema podacima MZOS-a, u školskoj godini 2013./2014., u Republici Hrvatskoj jedanaest je srednjih škola svojim učenicima ponudilo mogućnost slušanja fakultativnog predmeta Filmska umjetnost. Prema anketi provedenoj školske godine 2011./2012. u zagrebačkoj XIII. gimnaziji, na uzorku od 116 učenika, 84.48% učenika smatra da bi se u gimnazijski program trebalo uvrstiti i predmet Filmska umjetnost. U tome kontekstu, postavlja se pitanje opravdanosti uvođenja takva predmeta u srednjoškolske kurikulume, posebice stoga što je riječ o internetskim generacijama učenika koji gotovo svakodnevno konzumiraju film. Sukladno tome, postavljaju se i pitanja tehničko-materijalnih i kadrovskih mogućnosti uvođenja takva predmeta u gimnazije, ali i nedostatka suvremene metodike nastave filma u srednjoj školi. Praksa rada s učenicima na Eksperimentalnoj nastavi filma u kinu Tuškanac te fakultativni predmet Filmska umjetnost koji se učenicima nudi u XIII. gimnaziji mogli bi dati odgovore na neka od postavljenih pitanja, a riječ je o istim učenicima koji su ispunjavali i anketu provedenu školske god. 2011./2012. Zašto film i zašto film u školi? Koja su osnovna metodička polazišta takve nastave? Je li filmsko obrazovanje pravo današnjih generacija učenika i, ako jest, kako se ono uopće može uključiti u postojeći kurikulum?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Đordić (autor)

Avatar Url Jelena Modrić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Đordić, Ana; Modrić, Jelena
Opravdanost nastave filma u sekundarnom obrazovanju kao nadgradnja nastave medijske kulture u primarnom obrazovanju // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja (Zbornik radova konferencije Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu)
Opatija, Hrvatska: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 391-400 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Đordić, A. & Modrić, J. (2015) Opravdanost nastave filma u sekundarnom obrazovanju kao nadgradnja nastave medijske kulture u primarnom obrazovanju. U: Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja (Zbornik radova konferencije Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu).
@article{article, author = {\DJordi\'{c}, Ana and Modri\'{c}, Jelena}, year = {2015}, pages = {391-400}, keywords = {filmska umjetnost, gimnazija, kurikul, metodika}, isbn = {978-953-7210-82-3}, title = {Opravdanost nastave filma u sekundarnom obrazovanju kao nadgradnja nastave medijske kulture u primarnom obrazovanju}, keyword = {filmska umjetnost, gimnazija, kurikul, metodika}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {\DJordi\'{c}, Ana and Modri\'{c}, Jelena}, year = {2015}, pages = {391-400}, keywords = {film arts, secondary school, curriculum, methodology}, isbn = {978-953-7210-82-3}, title = {The Justifiability of Teaching Film in Secondary Education as an Upgrade to Media Culture Teaching in Primary Education}, keyword = {film arts, secondary school, curriculum, methodology}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font