Pregled bibliografske jedinice broj: 874448
Obrazovni specijalisti u školskom sustavu: put kojim treba krenuti
Obrazovni specijalisti u školskom sustavu: put kojim treba krenuti // Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2003. str. 74-81 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 874448 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovni specijalisti u školskom sustavu: put kojim treba krenuti
(Educational specialists in the school system: the way which should be taken)
Autori
Silov, Mile
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2003, 74-81
ISBN
953-6839-28-8
Skup
Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 20.10.2003
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovni specijalisti ; školski sustav ; stručni suradnici ; školski savjetodavni rad ; školski savjetnik ; Bolonjska deklaracija
(educational specialists ; school system ; research assistant ; school advisory work ; school adviser ; the Bologna declaration)
Sažetak
Autor je ovaj rad priopćio na VIII. međunarodnom znanstvenom kolokviju pod nazivom Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika, Rijeka, 2003. u organizaciji Odsjeka za pedagogiju Filozofskog fakulteta u Rijeci. Sintagma "put kojim treba krenuti" integrira temeljna pitanja smisla postojanja i djelovanja obrazovnih specijalista, specijaliziranih stručnjaka koji postoje na mikro i makro razini školskog sustava. Autor je u ovoj raspravi krenuo od terminološkog sustava, preko povijesti, filozofije, opravdanja postojanja, teškoća i uvjeta za uspješan rad obrazovnih specijalista. Predložene su i vrste istraživanja smisla postojanja i djelovanja obrazovnih specijalista: povijesna, interdisciplinarna, futurološka i dr. Posebna je pozornost dana utjecaju Bolonjske deklaracije na moguće promjene u sustavu obrazovanja i stručnog napredovanja obrazovnih specijalista.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija