Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 874349

Primjena metoda aktivnog učenja u poučavanju funkcija više varijabli na tehničkom fakultetu


Horvat Dmitrović, Lana; Žgaljić Keko, Ana
Primjena metoda aktivnog učenja u poučavanju funkcija više varijabli na tehničkom fakultetu // Zbornik sažetaka radova 7. kongresa nastavnika matematike RH
Zagreb, 2016. str. 63-64 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 874349 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena metoda aktivnog učenja u poučavanju funkcija više varijabli na tehničkom fakultetu
(Application of active learning methods in teaching multi-variable calculus for engineers)

Autori
Horvat Dmitrović, Lana ; Žgaljić Keko, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Zbornik sažetaka radova 7. kongresa nastavnika matematike RH / - Zagreb, 2016, 63-64

Skup
Sedmi kongres nastavnika matematike RH

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 29.06.2016. - 01.07.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
aktivno učenje, testovi koncepata, funkcije više varijabli
(active learning, concept test, functions of several variables)

Sažetak
U radu se daje pregled metoda aktivnog učenja i načina kako ih primijeniti s ciljem prelaska s klasičnog na interaktivno predavanje. Detaljno se prezentira metoda suradničkog učenja koja koristi testove koncepata. Na kraju se daje prikaz kako su autori primijenili i prilagodili tu metodu na gradivo funkcija više varijabli kroz interaktivna pitanja na predavanjima i kviz pitalice za samoprovjeru studenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Horvat Dmitrović, Lana; Žgaljić Keko, Ana
Primjena metoda aktivnog učenja u poučavanju funkcija više varijabli na tehničkom fakultetu // Zbornik sažetaka radova 7. kongresa nastavnika matematike RH
Zagreb, 2016. str. 63-64 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Horvat Dmitrović, L. & Žgaljić Keko, A. (2016) Primjena metoda aktivnog učenja u poučavanju funkcija više varijabli na tehničkom fakultetu. U: Zbornik sažetaka radova 7. kongresa nastavnika matematike RH.
@article{article, author = {Horvat Dmitrovi\'{c}, Lana and \v{Z}galji\'{c} Keko, Ana}, year = {2016}, pages = {63-64}, keywords = {aktivno u\v{c}enje, testovi koncepata, funkcije vi\v{s}e varijabli}, title = {Primjena metoda aktivnog u\v{c}enja u pou\v{c}avanju funkcija vi\v{s}e varijabli na tehni\v{c}kom fakultetu}, keyword = {aktivno u\v{c}enje, testovi koncepata, funkcije vi\v{s}e varijabli}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Horvat Dmitrovi\'{c}, Lana and \v{Z}galji\'{c} Keko, Ana}, year = {2016}, pages = {63-64}, keywords = {active learning, concept test, functions of several variables}, title = {Application of active learning methods in teaching multi-variable calculus for engineers}, keyword = {active learning, concept test, functions of several variables}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font