Pregled bibliografske jedinice broj: 874349
Primjena metoda aktivnog učenja u poučavanju funkcija više varijabli na tehničkom fakultetu
Primjena metoda aktivnog učenja u poučavanju funkcija više varijabli na tehničkom fakultetu // Zbornik sažetaka radova 7. kongresa nastavnika matematike RH
Zagreb, 2016. str. 63-64 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 874349 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena metoda aktivnog učenja u poučavanju funkcija više varijabli na tehničkom fakultetu
(Application of active learning methods in teaching multi-variable calculus for engineers)
Autori
Horvat Dmitrović, Lana ; Žgaljić Keko, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Zbornik sažetaka radova 7. kongresa nastavnika matematike RH
/ - Zagreb, 2016, 63-64
Skup
Sedmi kongres nastavnika matematike RH
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 29.06.2016. - 01.07.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
aktivno učenje, testovi koncepata, funkcije više varijabli
(active learning, concept test, functions of several variables)
Sažetak
U radu se daje pregled metoda aktivnog učenja i načina kako ih primijeniti s ciljem prelaska s klasičnog na interaktivno predavanje. Detaljno se prezentira metoda suradničkog učenja koja koristi testove koncepata. Na kraju se daje prikaz kako su autori primijenili i prilagodili tu metodu na gradivo funkcija više varijabli kroz interaktivna pitanja na predavanjima i kviz pitalice za samoprovjeru studenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb