Pregled bibliografske jedinice broj: 874301
Metodika odgojnog rada (Kritičko razmatranje smisla postojanja)
Metodika odgojnog rada (Kritičko razmatranje smisla postojanja) // Metodika, časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 1 (2000), 1; 63-72 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 874301 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodika odgojnog rada (Kritičko razmatranje smisla postojanja)
(The methodology of educational Work (Critical analysis of the meaning of existence))
Autori
Silov, Mile
Izvornik
Metodika, časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi (1332-7879) 1
(2000), 1;
63-72
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
metodika ; odgojni rad ; kritička analiza ; interdisciplinarno područje
(methodology ; educational work ; critical analysis ; interdisciplinary area)
Sažetak
Autor je prvo razmotrio temeljna pitanja metodika. Za njega je metodika interdisciplinarno područje u trokutu znanost, vještina i zdrav razum. Zatim kritički analizira smisao postojanja metodike odgojnog rada. O toj vrsti metodike pišu pedagozi. Glavna obilježja metodike odgojnog rada odredio je A. S. Makarenko prije II. svjetskog rata u bivšem SSSR-u. Kritičkom analizom djela pedagoga koji su pisali o metodici odgojnog rada autor je izdvojio devet (9) glavnih oznaka te metodike. Inozemni autori ne pišu o metodici odgojnog rada. Za njih postoje teorija i tehnike školskog savjetodavnog rada. Budućnost metodike odgojnog rada je u pronalaženju matične znanosti. To može biti pedagogija, posebno školska pedagogija u okviru koje se metodika odgojnog rada može transformirati u metodiku organizacije škole i/ili školskog savjetodavnog rada. Ako se to ne dogodi, metodika odgojnog rada ostat će metodika o svemu, svačemu i ničemu ili metodika "izgubljenog zavičaja"!
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija