Pregled bibliografske jedinice broj: 874290
Model Centra za razvoj karijera učenika Elektrotehničke škole u Zagrebu
Model Centra za razvoj karijera učenika Elektrotehničke škole u Zagrebu // Proceedings of the 34th International convention on information and communication technology, electronics and microelectronics : MIPRO 2011 ; Proceedings Vol IV ; Computers in education: CE / Čičin-Šain, Marina ; Uroda, Ivan ; Turčić-Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2011. str. 434-436 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 874290 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Model Centra za razvoj karijera učenika Elektrotehničke škole u Zagrebu
(Model of Career Center for Electrical Engineering Vocational School, Zagreb)
Autori
Bušelić, Vjeran ; Klarić, Ivo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Proceedings of the 34th International convention on information and communication technology, electronics and microelectronics : MIPRO 2011 ; Proceedings Vol IV ; Computers in education: CE
/ Čičin-Šain, Marina ; Uroda, Ivan ; Turčić-Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2011, 434-436
Skup
34th International convention on information and communication technology, electronics and microelectronics : MIPRO 2011
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.05.2011. - 27.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
model, centar karijera, strukovna škola
(Model, Career Centre ; Vocational School)
Sažetak
“Novo doba” informacija i znanja karakterizirano je neočekivanim i brzim promjenama i u tehnologiji i na tržištu rada, te kao takvo vrlo često šokira pojedince koji se osjećaju izgubljeni i ranjivi u sveopćoj pomutnji, pa se osjećaju nesigurni i zabrinuti. Današnje sve više globalizirano društvo najčešće karakteriziramo kao društvo rizika, a jedan od najvećih sociologa modernog društva, Anthony Giddens, Emeritus Professor na London School of Economics, još 2001. godine okarakterizirao ga je i kao “Manufactured uncertainty”. Nije stoga ni malo slučajno da se još od Lisabonske strategije (2000.) naglašava važnost znanja, a ne samo raspolaganja informacijama. Upravo je to ono znanje koje nam omogućuje preuzeti rizik potreban za fleksibilno i kreativno usmjeravanje poglavito mladih generacija koje svake godine izlaze iz naših obrazovnih sustava na tržište rada. Važan element prepoznaje se u karijernom savjetovanju, poprilično novoj znanstvenoj disciplini koja kombinira teoriju i metodologije iz područja psihologije, pedagogije i ekonomije, a sve više je prisutna i na hrvatskim sveučilišnim i drugim obrazovnim ustanovama. U radu će biti iznešeno iskustvo, vjerujemo među prvima u Hrvatskoj, promišljanja Centra za karijerni razvoj i usmjeravanje učenika srednje Elektrotehničke škole u Zagrebu, kao integralni dio IPA projekta „Fleksibilnim učenjem i inoviranjem kurikuluma prema tržištu rada“.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Elektrotehnika, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu,
Visoko učilište Algebra, Zagreb
Profili:
Vjeran Bušelić
(autor)